مرکز پشتیبانی انفورماتیکمرکز پشتیبانی انفورماتیکمرکز پشتیبانی انفورماتیک

تشخیص تصویر با هوش مصنوعی در QNAP NAS

تشخیص تصویر با هوش مصنوعی

تشخیص تصویر با هوش مصنوعی با یکپارچه‌سازی مدیریت جامع سیستم، مجازی سازی و همچنین قابلیت‌های شبکه به شما در مقابله با چالش‌های مدرن فناوری اطلاعات در طی عملکرد ذخیره‌سازی، انعطاف‌پذیری و بهینه‌سازی هزینه کمک می کند.

تشخیص تصویر 10 برابر سریع‌تر با Google Edge TPU

QNAPشما می‌تواند با استفاده از Google Edge TPU برای QNAP AI Core که یک موتور مجهز به تشخیص تصویر با هوش مصنوعی است، با سرعت بالا چهره و اشیا را تشخیص دهد. QNAP AI Core در درجه اول در برنامه‌های QuMagie و QVR Face کاربرد دارد.

مدیریت عکس QuMagie

با شناسایی سریع تصویر به کمک هوش مصنوعی با سرعت بالا هزاران عکس را به‌سرعت پردازش کنید. هنگام وارد کردن مقادیر زیادی عکس بهQuMagie ، TPU ارزان قیمت Google Edge، زمان انتظار جهت شناسایی و طبقه بندی تصویر را به‌طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. مهم نیست که شما در حال سازمان‌دهی عکس‌های شخصی، فعالیت‌های خانه، مسافرت یا عکس‌برداری حرفه‌ای باشید، QuMagie مجهز به تشخیص تصویر با هوش مصنوعی  عکس‌های شما را هوشمندانه و به‌سرعت سازمان می‌دهد.

تشخیص تصویر با هوش مصنوعی

تشخیص چهره هوشمند QVR Face

با تجزیه‌ و تحلیل قوی‌تر، عملکرد خود را دو برابر کنید

Google Edge TPU برای QVR Face با تجزیه‌ و تحلیل فیلم در زمان واقعی به تشخیص تصویر با هوش مصنوعی فوری صورت قدرت می‌بخشد. این تجزیه‌وتحلیل پیشرفته به نفع مشاغل و فعالیت‌های وابسته به امنیت است که نیاز به شناسایی ده‌ها هزار چهره با تعداد بسیاری دوربین دارد. این امکان مدیریت هوشمند و چابک دستیابی به درب­ها، مدیریت حضور و غیاب و خدمات خرده فروشی هوشمند را فراهم می کند و در عین حال به مدیران در تصمیم گیری سریع کمک می کند.

11 برابر سریعتر در پردازش تصویر

در طی یک آزمایش در آزمایشگاه‌های QNAP یک دسته 300 عددی عکس با چهره را در NAS TVS-872XT با دو Edge TP برای QuMagie وارد شد که نتیجه تشخیص چهره با سرعت 11 برابر بود.

توجه: Google Edge TPU از مدل‌های x86 (Intel یا AMD) تشخیص تصویر با هوش مصنوعی با هسته لینوکس 4.14 (یا بالاتر) پشتیبانی می کند.

سرعت 11 برابری تشخیص چهره در کیونپ

مدیریت پیشرفته

QTS 4.5.3 از طریق مجوزهای دسترسی، مدیریت چند دستگاه، ثبت سیستم و عیب‌یابی، مدیریت عملیات فناوری اطلاعات را ساده کرده و به کارکنان اجازه می‌دهد تا تمرکز خود را روی کارهای مهم‌تری معطوف کنند.

تشخیص تصویر با هوش مصنوعی را به سرویس دامنه Azure AD اضافه کنید

Microsoft Azure AD DS، خدمات دامنه مدیریت شده­ای همچون پیوستن دامنه، خط مشی گروهی و پروتکل دسترسی سبک به دایرکتوری (LDAP) را ارائه می‌دهد. کارکنان IT با اضافه کردن تشخیص تصویر با هوش مصنوعی به Azure AD DS از طریق اتصال VPN سایت به سایت یا ویندوز سرور Azure AD Connect، از استقرار و مدیریت کنترل دامنه به صورت محلی فارغ هستند و بدین ترتیب، ثمربخشی بیشتری در مدیریت حساب‌های کاربری و مجوزهای چندین دستگاه NAS دارند و به عبارتی انعطاف‌پذیری، مقیاس پذیری و راحتی فوق‌العاده را فراهم می‌کنند.

توجه: Azure AD DS از x86 (پردازنده اینتل یا AMD) NAS پشتیبانی می کند.

مرکز QuLog، مدیریت ورود به سیستم NAS

مرکز جدید QuLog، رتبه‌بندی آماری گرافیکی از وقایع و هشدارهای خطا و همچنین دسترسی را فراهم می کند و به شما در نظارت سریع و پاسخ به خطرات احتمالی سیستم کمک می کند. مرکز QuLog از برچسب‌ها، جستجوی پیشرفته و فرستنده / گیرنده ورود به سیستم، پشتیبانی می کند. بدین ترتیب می‌توان فهرست­ های مربوط به چندین تشخیص تصویر با هوش مصنوعی را برای مدیریت کارآمد در مرکز QuLog بر روی NAS خاص متمرکز کرد.

SNMP، از راه دور چندین NAS را در شبکه‌ها مدیریت کنید

پشتیبانی از SNMP برای تسهیل نظارت بر دستگاه شبکه. با فعال کردن SNMP، می‌توانید با استفاده از سیستم مدیریت SNMP به راحتی وضعیت دستگاه‌هایQNAP  مدیریت شده را کنترل کنید.

مدیریت کنسول، عیب‌یابی راحت NAS

به هنگام تعمیر و نگهداری و عیب‌یابی، چنانچه پشتیبانی قادر به دسترسی به QTS از طریق HTTP / S نباشد، می‌توان از Console Management برای انجام پیکربندی و اشکال زدایی اساسی استفاده کرد. بنابراین، مدیریت کنسول با استفاده از SSH ، Serial Console یا اتصال صفحه نمایش، صفحه کلید و ماوس HDMI به NAS در دسترس است.

مجازی سازی پیشرفته

مجازی سازی در بهینه‌سازی جهت استفاده از منابع و کارایی مدیریتی ضروری است. بدین ترتیب، سازمان‌ها می‌توانند برای افزایش بهره‌وری عملیاتی و قابلیت اطمینان خدمات از انعطاف‌پذیری بیشتری برای نیازهای فناوری اطلاعات پویا برخوردار شوند.

  1. مجازی سازی تک ریشه I / O (SR-IOV)

با نصب PCIe SmartNIC سازگار با SR-IOV در NAS، می‌توانید منابع پهنای باند را از یک کارت شبکه فیزیکی مستقیماً به دستگاه‌های مجازی اختصاص دهید. همچنین این مجازی سازی با عبور از ترافیک Hypervisor vSwitch، به افزایش ورودی / خروجی کل و بهره‌وری شبکه تا 20٪ کمک می کند و برنامه‌های قابل اطمینان VM و کاهش هزینه‌های اضافی CPU را تضمین می کند.

توجه: SR-IOV توسط مدل‌های تشخیص تصویر با هوش مصنوعی مشخصی پشتیبانی می‌شود و باید با آداپتورهای سازگار با SR-IOV کار کند. برای بررسی مدل‌های پشتیبانی شده NAS اینجا را کلیک کنید.

افزایش بهره‌وری عملیاتی و قابلیت اطمینان خدمات با انعطاف‌پذیری بیشتر در فناوری اطلاعات

  1. فناوری Intel® QuickAssist

Intel® QuickAssist Technology (QAT)، شتاب سخت افزاری، فشرده سازی محاسباتی، بهبود عملکرد رمزنگاری IPSec / SSL و پشتیبانی از SR-IOV برای بهبود توان ورودی / خروجی را فراهم می کند. در این بین، برای عملکرد بهینه می‌توان همه آن‌ها را به VM ها در NAS منتقل کرد.

توجه: Intel® QAT فقط توسط مدل‌های تشخیص تصویر با هوش مصنوعی خاص با پردازنده‌های Intel® Xeon® یا Atom supported پشتیبانی می‌شود.

  1. VM Live Migration  

ایستگاه مجازی 3.5 ازLive Migration  یا مهاجرت زنده VM پشتیبانی می کند. هنگامی که نیاز است نرم افزار / سخت افزار NAS به‌روزرسانی و پشتیبانی شود، می‌توانید ماشین‌های مجازی را در حال اجرا بین NAS های مختلف حرکت دهید به‌طوری‌که هیچ تأثیری بر در دسترس بودن VM نداشته باشید و همچنین انعطاف‌پذیری و کارایی برنامه‌های VM را فراهم کنید. مهاجرت زنده VM را فقط می‌توان با NAS با همان پردازنده‌ها (مثلاً Intel & Intel ، AMD & AMD) استفاده کرد.

شبکه پیشرفته

یک محیط شبکه ایمن برای تشخیص تصویر با هوش مصنوعی ایجاد کنید و ورد به عصر جدید Wi-Fi 6 و NAS خود را باقابلیت‌های Fiber Channel تقویت کنید.

  • Wi-Fi 6 و WPA2 Enterprise

کارت QXP-W6-AX200 Wi-Fi 6 PCIe را درQNAP  خود نصب کنید تا بر اتصال بی‌سیم پرسرعت 802.11ax بیفزایید و از طرفی نیازی به کابل‌های اترنت نداشته باشید. QTS 4.5.3 از WPA2 Enterprise پشتیبانی می کند که باعث می­شود امنیت بی‌سیم متناسب با شبکه‌های سازمانی از جمله مجوز صدور گواهینامه، کلید رمزگذاری و رمزگشایی پیشرفته را فراهم کند.

کارت شبکه بی‌سیم QXP-W6-AX200 Wi-Fi 6

  • QuFirewall

پشتیبانی از IPv6، لیست‌های دسترسی به دیوار آتش و فیلتر کردن GeoIP برای محدود سازی دسترسی به موقعیت جغرافیایی برای امنیت بیشتر شبکه. همچنین می‌توانید pfSense VM را از Virtualization Station VM Marketplace نصب کنید تا بتوانید از شبکه و امنیت پیشرفته برای محافظت از داده‌های NAS استفاده کنید.

پشتیبانی از IPv6، لیست‌های دسترسی به Firewall و فیلتر کردن GeoIP جهت محدود کردن دسترسی به موقعیت جغرافیایی برای امنیت بیشتر شبکه

برای اطلاعات بیشتر مقاله راهکار های امنیت شبکه را مطالعه کنید

  • تشخیص تصویر با هوش مصنوعی از Fiber Channel SAN پشتیبانی می کند

Channel Fiber Channel مشترک یا شبکه‌های ذخیره‌سازی، شبکه‌های بسته‌ای هستند که دستگاه‌های آن‌ها اغلب گران است و فاقد انعطاف‌پذیری استقرار هستند. با نصب کارت توسعه QNAP دو پورت 16 گیگابایتی / 32 گیگابایتی فیبر کانال درتشخیص تصویر با هوش مصنوعی ، می‌توان NAS را با قیمت مناسب به یک محیط SAN اضافه کرد. این کار به شما امکان می‌دهد از مزایای بسیاری از NAS از جمله پشتیبانی، ذخیره‌سازی طبقه بندی شده Qtier، شتاب حافظه نهان SSD و موارد دیگر استفاده کنید.

تشخیص تصویر با هوش مصنوعی از کارت‌های Channel Channel SAN، QNAP Fiber Channel پشتیبانی می کند

اتصال فوق‌العاده پرسرعت شبکه 100Gbps

QXG-100G2SF-E810 که اولین کارت توسعه شبکه QNAP با دو پورت 100GbE است از Intel® Ethernet Controller E810 بهره می­برد. از طرفی این کارت توسعه از PCIe 4.0 پشتیبانی می کند و پهنای باند 100Gbps را برای غلبه بر گلوگاه‌های عملکردی فراهم می‌آورد. همچنین QXG-100G2SF-E810 از سرورها و ایستگاه‌های کاری Windows® / Linux® پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می‌دهد تا برای طیف وسیعی از برنامه‌ها و خدمات سیستم، عملکرد بهینه دریافت کنید. تراکم پهنای باند بیشتر با کاهش پیوندها به کاهش ردپای کابل و هزینه‌های عملیاتی کمک می کند.

کارت توسعه QXG-100G2SF-E810 برای عملکرد بهینه طیف وسیعی از برنامه­ها از سرورها و ایستگاه­های کاری پشتیبانی می­کند

طیف گسترده‌ای از راه‌حل‌های توسعه SAS / SATA / USB

QTS 4.5.3 مقیاس پذیری ذخیره‌سازی را با پشتیبانی از واحدهای توسعه دهنده تشخیص تصویر با هوش مصنوعی از جمله سری TL SAS / SATA JBOD پرسرعت و سری TL USB JBOD برای تأمین نیازهای ذخیره‌سازی فایل کارآمد و اقتصادی بدون دردسر را بیشتر می کند.

عملکرد بالا

TL SAS JBOD دارای چهار پورت SAS پهن است و هر پورت SAS پهن، ترکیبی از چهار کانال SAS 12Gb / s است. با اتصال TL SAS JBOD به NAS میزبان و چندین TL SAS JBOD با زنجیر Daisy با دو پورت گسترده که با تراکم پیوند پیکربندی شده‌اند، راه‌حل اجرایی 96Gbps شکل می­گیرد. TL SATA JBOD از انتقال چند خطه SATA 6Gb / s پشتیبانی می کند و سرعت آن تا 64 گیگا بیت بر ثانیه می‌رسد. همچنین TL USB JBOD یک پورت USB 3.2 Gen2 را فراهم می کند که از سرعت انتقال 10Gbps پشتیبانی می کند.

TL SATA JBOD از انتقال چند خطه SATA 6Gb / s پشتیبانی می کند و سرعت آن تا 64 گیگا بیت بر ثانیه می‌رسد.

امنیت سیستم تشخیص تصویر با هوش مصنوعی

برای اطمینان از امنیت سیستم تشخیص تصویر با هوش مصنوعی ، رمز ورود پیش‌فرض حساب “مدیر” اکنون اولین آدرس MAC بدون نویسه‌های خاص است. به عنوان مثال، اگر آدرس MAC 11: 22: 33: 44: 55: 66 باشد، رمز عبور پیش‌فرض 112233445566 خواهد بود. می‌توانید آدرس MAC را از طریق Qfinder Pro یا از روی برچسب دستگاه بررسی کنید.

پیام بگذارید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است