مرکز پشتیبانی انفورماتیکمرکز پشتیبانی انفورماتیکمرکز پشتیبانی انفورماتیک

خدمات راه اندازی و پیاده سازی Qutscloud همراه مشاوره

پیاده سازی Qutscloud

پیاده سازی Qutscloud بر روی سیستم عامل های ابری عمومی یا خصوصی

همانطور که می­دانید یکی از اولویت­های بزرگ مشاغل و سازمان­ها به حداکثر رساندن بهره وری در همکاری گروه های کاری، مدیریت پرونده و سرمایه گذاری فناوری اطلاعات می­باشد. fh پیاده سازی  QuTScloud یک راه حل هیجان انگیز ارائه می کند و انقلابی در نحوه استقرار و مدیریت داده های تجاری با استفاده از یک تجربه NAS در برنامه ابرهای عمومی و محیط های مجازی سازی ایجاد می کند.
این نرم افزار برای تلفیق فضای ذخیره سازی ابری سازگار با S3 و S3 از دروازه های ذخیره سازی ابری پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که انتقال داده بین ابرها سریعتر است و مدیریت سطلهای ذخیره سازی ابر بصورت متمرکز و ساده انجام می شود.
با استفاده از پروتکل های SMB، FTP، AFP، NFS، WebDAV می توان به فضای ذخیره سازی ابری متصل شده توسط دروازه های ذخیره سازی ابری برای ساده سازی استفاده و اشتراک داده های ابری دسترسی داشت.

به حداکثر رساندن بهره­وری کار گروهی سازمان با استفاده از Qutscloud

 

با استفاده از QUTSCLOUD همکاری بین سایت و دسترسی به VPN را ساده کنید

QuTScloud با فراهم کردن یک سرویس QVPN  بوسیله یک رابط کاربری گرافیکی، کاربرد آسان برای ساده سازی تنظیمات VPN سایت به سایت را ایجاد می­کند.
همچنین برخلاف تنظیمات پیچیده VPN که توسط اکثر سیستم عامل های ابری مورد نیاز است کاربران از راه دور می توانند برای دسترسی ایمن به داده ها و خدمات ابر به QVPN متصل شوند و از طریق این ذخیره سازبه محیط شبکه مجازی در بستر ابر دسترسی پیدا کنند.

 

پیاده سازی Qutscloud

دسترسی به داده­های ابری و تهیه نسخه پشتیبان با استفاده از iSCSI و سایر پروتکل های قدیمی

پروتکل های استاندارد (از جمله CIFS / SMB ، NFS ، AFP و iSCSI) برای دسترسی به QuTScloud cloud NAS پشتیبانی می شوند و File Station تحت وب به شما امکان مدیریت ، مرور و اشتراک فایل ها را می دهد.
همچنین این نرم­افزار امکان پشتیبان گیری از عکس های فوری QNAP NAS را برای ذخیره سازی ابر (از طریق Snapshot Replica) برای محافظت از داده ها با کنترل نسخه اصلی عکس فراهم می کند.

کاربران VMware می­توانند کاربرد سخت­ افزار سرمایه­ گذاری را به حداکثر برسانند به این صورت که برای سازمان‌هایی که از سرورهای مجازی سازی بهره می‌برند.
مانند اجاره یک دستگاه مجازی برای ایجاد فضای ذخیره سازی خصوصی متمرکز بر کسب‌وکار، و به دست آوردن ویژگی‌های NAS پیشرفته بدون نیاز به سخت‌افزار عمل نمایند.
بنابراین این امر به بهینه‌سازی استفاده از سخت‌افزار در خرید تجهیزات IT برای قابلیت ارتجاعی منابع و انعطاف‌پذیری بودجه کمک می‌کند.

برای مشاهده فیلم های آموزشی به صفحه اپارات آموزش ذخیره ساز کیونپ مراجعه نمائید. 

پیام بگذارید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است