LiveZilla Live Help
شنبه 1 ارديبهشت 1397 - 04 شعبان 1439 - 21 آوریل 2018
 آرشیو

کلمه کلیدی
:
 از
 تا 


پشتیبانی شبکه ( تلفنی )(798)
مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران اولین و بزرگترین مرکز پاسخگویی تلفنی مشکلات کامپیوتر و پاسخگویی تلفنی مشکلات شبکه ( پشتیبانی شبکه - پشتیبانی سخت افزار ) می باشد . این مرکز با هدف ارائه خدمات مشاوره و پشتیبانی تلفنی به کاربران خانگی و کارشناسان شبکه راه اندازی گردیده است . هسته اصلی مرکز پشتیبانی تلفنی از 2 بخش تشکیل گردیده است . بخش ویژه پاسخگوئی به سوالات کاربران خانگی و بخش ویژه کارشناسان و مدیران شبکه .
شنبه 7 آذر 1394
مشاوره انفورماتیک(641)
امروزه در بسیاری از سازمان ها و ارگانها واحد فن آوری اطلاعات (IT) ، هم به عنوان یک چالش و هم یک فرصت دیده می شود. این موضوع نشان دهنده این واقعیت است که فن آوری اطلاعات و مشاوره انفورماتیک تبدیل به یک پیش شرط مطلق برای رشد و موفقیت سازمانی، گردیده. به طور مختصر، یکی ازاصول منطقی موفقیت وجریان هرکسب و کاری ،فناوری اطلاعات می باشد.
شنبه 7 آذر 1394
پشتیبانی شبکه و سرور(890)
مدیریت و پشتیبانی شبکه و سرور به روشهای مختلف قابل انجام می باشد . برخی از سازمانها برای این کار اقدام به استخدام نیروهای متخصص بصورت تمام وقت یا پاره وقت نموده و همه امور این بخش را به این افراد می سپارند . اما همواره تجربه های مدیریت نشان داده است که نمیتوان همه اطلاعات و اسناد و مدارک سازمان را در اختیار یک فرد قرارداد و کاملا به او اعتماد داشت . بارها در سازمانها شاهد بوده ایم که کارمندان یا به علت مشکلات کاری و یا شخصی از مسئولیت خود شانه خالی کرده و از سازمان بیرون می روند . اگر شما مدیر یک سازمان باشید تصور کنید پس از رفتن این شخص از سازمان چه مشکلاتی ممکن است برای شبکه شما و اطلاعات شما بوجود آید .
شنبه 7 آذر 1394
پشتیبانی سخت افزار(658)
پشتیبانی سخت افزار و پشتیبانی شبکه کامپیوتر يكي از واحدهاي مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران مي‌باشد كه وظيفه پشتیبانی سخت افزار و استفاده کننده آنها را در قالب قرارداد تعمیر و نگهداری سخت افزار دارد. این فرآيند شامل پيشگيري از خرابي ، نصب و راه‌اندازي، ارتقاء و تعميرات مي‌باشد که انجام کار بر اساس استاندارد فرآیند پشتیبانی سخت افزار و شبکه می باشد .
شنبه 7 آذر 1394
پشتیبانی شبکه network support(701)
پشتیبانی شبکه : وابستگی سيستم‌ها به همدیگر و گسترش و ايجاد شبكه‌هاي کامپیوتری موجب شده است که مديران ارشد سازمانها نیاز داشته باشند تا همواره از آخرين وضعيت تجهيزات شبکه برای بررسی كاركرد و راندمان سازمان مورد مدیریت خود اطلاع داشته و قادر باشند به موقع در زمینه پشتیبانی شبکه - پشتیبانی سخت افزار - مشاوره انفورماتیک تصميم‌گيري نمايند. با گسترش استفاده از سيستم‌هاي رايانه‌اي در ادارات ، سازمانها و شركت‌ها در کشور، لزوم استفاده از شبكه‌هاي كامپيوتري روز به روز افزايش مي‌يابد. ( پشتیبانی شبکه - پشتیبانی سخت افزار ) یک اصل است .
شنبه 7 آذر 1394
انواع فایل ها در یک ماشین مجازی Vmware(1101)
جمعه 11 مهر 1393
بهترین راهکارها برای Backup گرفتن از ماشین های مجازی(1687)
شنبه 25 مرداد 1393
RootKit چیست؟(744)
جمعه 24 مرداد 1393
معرفی نرم افزار Symantec Backup Exec System Recovery (1030)
اطلاعات از دست رفته در سيستم‌هاي ويندوز را در هر زمان، از هر مكان و بر روي هر وسيله‌اي احيا كنيد
چهارشنبه 22 مرداد 1393
پرتال سازمانی چیست ؟(972)
گسترش کاربردهای فناوری اطلاعات در عرصه فعالیت های اقتصادی و اجتماعی سبب ابداع و ارائه راه حل ها و راهکارهای مختلف شده است. طبیعی است که هر یک از این روشها و ابزارها، مبتنی بر نیازی خاص و در جهت رفع مشکلات موجود ابداع و به خدمت گرفته شده اند. پورتال های سازمانی نیز با در نظر گرفتن نیازهای اطلاعاتی در حوزه مدیریت مبتنی بر شبکه یا اصطلاحاً شبکه محور طراحی و بکارگیری شده اند. امروزه کمتر مؤسسه یا سازمانی را در کشورهای پیشرفته و در حال توسعه می توان یافت که از فناوری پورتال بی بهره باشد و از آن در جهت پشتیبانی از اهداف سازمانی استفاده نکرده باشد
دوشنبه 20 مرداد 1393
1234567891011