LiveZilla Live Help
يکشنبه 26 آذر 1396 - 28 ربيع الأول 1439 - 17 دسامبر 2017
منشور اخلاقی مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران
منشور اخلاقی مرکز پشتیبانی انفورماتیک
پر واضح است که امروزه در دنیای کسب و کار، اصلی‏ ترین عنصر مشتری است. تحقق اصل رضایت مشتری یا بعبارت دیگر موفقیت در کسب وکار بر اساس اعتقاد و درک سخن "همیشه حق با مشتری است" و همچنین التزام عملی به اصل مشتری‏ مداری می‏باشد. در حقیقت، فهم و ارائه پاسخ مناسب به پرسش مهم مشتری چه می‏خواهد؟ یکی از بنیادی ترین گام‏ها در راه رسیدن به اهداف فوق می‏باشد. ما در مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران IRANHELPDESK سامانه خود را  به پایبندی به این اصول متعهد می‏دانیم:
 
  اولین خواسته مشتری احترام است. در برخورد اول با مشتری باید با متانت هر چه تمام‏تر و با نشاطی بر‏خواسته از علاقه از وی استقبال کرد، با این کار هم شخصیت انسانی او را پاس داشته‏ایم و هم نوع پاسخ مشتری به رفتارهای خود را ترسیم کرده و به او اثبات کرده‏ایم. مشتریانی که با برخوردی مشتاقانه و محترمانه روبرو شوند، در صدد پاسخی مشتاقانه و محترمانه بر خواهند آمد. از این رو فضایی به وجود می‏آوریم که در آن مشتری احساس بیگانگی نخواهد کرد.

  مشتری در نگاه اول خود، ظاهر آراسته، مرتب، منظم، و تمیز کارکنان و محلی که در آن وارد می‏شود را می‏سنجد و هر چقدر این ظاهر آراسته‏تر باشد، تشویش‏های درونی مشتری کمتر وکمتر شده و جای خود را به آرامش و احساس رضایت خواهد داد.

   عرضه کالا و خدمات مورد نیاز مشتری می‏تواند اطمینان وی را به ما افزایش دهد. وقتی مشتری را به خاطر نداشتن کالایی از خود دور می‏کنیم، یقینا برگشت او را به سوی خود به تردید جدی مواجه کرده‏ ایم.

  برای مشتری کیفیت مهمترین دغدغه در مراجعه به iran helpdesk است. مشتری شاید بتواند برخورد تند کارمندان را تحمل کند، اتلاف زمان را نادیده بگیرد، اما یقینا نمی‏تواند از کیفیت بسادگی بگذرد.

  مشتری انتظار دارد در حداقل زمان خدمات ارائه شده به وی صورت گیرد و از طولانی شدن زمان هراس دارد. از این رو ایجاد یک چرخه کاری مناسب که در آن بتوان از اتلاف وقت جلوگیری کرد خواسته درونی مشتریان است. در این چرخه دو اصل سرعت و دقت در ارائه خدمات به مشتری مهم است. مدیران iran helpdeskبرای آنکه بتوانند مشتریان خود را راضی نگه‏دارند، به ایجاد این چرخه همت گماشته و از کارکنانی استفاده کرده‏اند که مفهوم  زمان را بخوبی درک می‏کنند.

  دستیابی مشتریان به رده‏های بالاتر می‏تواند مشتری را برای مراجعات بعدی مصمم‏تر کند. وقتی در مشتری این اعتماد را به وجود بیاوریم که در صورت لزوم می‏تواند رده‏های بالاتر مدیریت شرکت را براحتی ملاقات کند و حرف‏های خود را با آن‏ها در میان بگذارد، یقینا حضور او را در شرکت تثبیت کرده‏ایم.

  ایجاد تحول و تنوع در محیط کاری بر اساس پیشنهاد مشتریان، آن‏ها را در همکاری با شرکت ترغیب کرده و با این کار آن‏ها خود را جزیی از این شرکت خواهند پنداشت.

  ایجاد روح اعتماد و صداقت در محیط کار از بنیان‏های اصلی مشتری‏مداری است و باید به این نکته ایمان بیاوریم که حیات اقتصادی ما به رضایت مشتریان ما وابسته است و بدون حضور مشتری ما هم نخواهیم بود.