LiveZilla Live Help
يکشنبه 26 آذر 1396 - 28 ربيع الأول 1439 - 17 دسامبر 2017
درباره مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران
مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران

معرفی مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران

iranhelpdesk logo

مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران با هدف ارائه تجهیزات، راه کارها و خدمات تخصصي فناوری اطلاعات و به صورت خصوصی با عنوان تجاریIran Informatics Support Center تاسیس شد. رشد بسیار سریع این شرکت که بنیان خود را بر استفاده از متدولوژي‌هاي نوين و استانداردهاي بين‌المللي بنا نهاده، مديون وفاداري مشترياني است كه مايلند برای پوشش نیازمندی های جدید و بی شمار خود در زمینه های گوناگون فناوري اطلاعات از "مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران " بهره جسته و از خدمات پس از فروش بي قيد و شرط آن بهره مند گردند.

هم اکنون "مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران "تقریبا در بیشتر استانهای کشور دارای نماینده فعال فروش و خدمات پس از فروش میباشد. همچنین در اختیار داشتن بیش از 300 مشتری بزرگ و کوچک سبب گردیده تا این شرکت ، تنها شرکت خصوصی کشور باشد که به طور همزمان در هر سه زمینه ارائه سرور و تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات، ارائه تجهیزات شبکه و طراحی شبکه های کامپیوتری و نیز ارائه خدمات تعمیر و نگهداری، در گروه شرکتهای طبقه بندی شده توسط شورای عالی انفورماتیک کشور قرار گیرد.

برنامه ريزي راهبردي، هدف گزاري های بلند مدت و کوتاه مدت و نيز ارزيابي پيوسته عملکرد، از جايگاه بسيار مهمی در شرکت برخوردار است. مدیران "مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران "همواره شاخصهای عملکرد این شرکت را با شرکتهایی که جزو 20% شرکتهای برتر فعال در صنعت فناوری اطلاعات دنیا هستند مقایسه میکنند. شاید باور اینکه طی سالهای اخیر شاخصهای عملکرد ما در بسیاری مواقع در حد شرکتهای تراز اول صنعت فناوری اطلاعات دنیا بوده است قدری دشوار باشد. نگاهی به رشد متوسط سالانه 75% و استمرار این رشد طی سالهای متوالی نشان میدهد که تا کنون هیچ مانعی تاب مقاومت در برابر اراده شرکت برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده را نداشته است.

مدیران ارشد "مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران " بر این باورند که بهره گیری از تخصص های گوناگون در بالاترین سطح موجود در کشور و به طور همزمان انتقال فناوری و دانش روز دنیا به این متخصصان، شرط موفقیت یک سازمان پویا است. این شرکت هم اكنون از همكاري بيش از 200 كارشناس متخصص و مهندس زبده كه علاوه بر دارا بودن مدارك رسمي آكادميك و تجربه كاري، داراي گواهينامه‌هاي تخصصي بين‌المللي از شرکتهای معتبري همچون سيسکو، مايکروسافت و HP مي‌باشند برخوردار است.

تیم کاری ما معتقد است كه جامعه انفورماتيك كشور تنها در صورت انتقال تكنولوژي به زير مجموعه‌ها مي‌تواند پويايي خود را حفظ نموده و پيشرفت نمايد. اين شركت با توان تخصصي بالا و بهره‌گيري از سالها تجربه انتقال فناوري‌هاي نوين به داخل کشور، تحقيق، توسعه و انتقال فناوري اطلاعات را از مسئوليت‌هاي والای خود دانسته و با برگزاري سمينارها، همايش‌ها و دوره‌هاي آموزشي در رده‌هاي مديريتي و كارشناسي، همواره کوشیده است تا ارتقا دهنده سطح دانش متخصصان فناوري اطلاعات در كشور باشد.

 

 

رتبه ها و امتیازات کسب شده

 

 

- دارای مجوز شورای عالی انفورماتیک کشور

- عضو نظام صنفی رایانه ای کشور

- عضو فعال انجمن کامپیوتر ایران

- نمایندگی انحصاری توزیع محصولات MyFax در خاورمیانه

- عضو انجمن بین المللی گروه حافظان محيط زيست در صنعت كامپيوتر Climate Savers Computing Initiative

- عضوProfessional  انجمن کامپیوتر آمریکا (ACM)

- عضو انجمن مکانیک آمریکا( ASME)

- سرممیزی مدیریت امنیت اطلاعات TÜV NORD - ISO 27001 lead auditor

- دارای گواهینامه استاندارد ISO9001

 
 

 برخی از خدمات مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران

 

- راهکارهای مجازي سازي سخت افزاری و نرم افزاری CITRIX – ESX – HYPER V

- راهکارهای پشتیبان گیری اطلاعات Backup Solution

- ارائه راهکارهای مانیتورینگ شبکه

- واحد تعمیر و نگهداری  و ارائه راهکارهای پشتیبانی شبکه

- طراحی و اجرای زیر ساخت شبکه ( کابل ، وایرلس ، فیبر نوری)

- فروش و پشتیبانی محصولات امنیتی ESET Nod32  

- فروش و پشتیبانی محصولات امنیتی شرکت Cyberoam

- فروش و پشتیبانی محصولات امنیتی Trustport

- فروش تجهیزات و راهکارهای فکس تحت شبکه Fax Server 

- ارائه راهکارهای نرم افزاری و تولید نرم افزار به سفارش مشتری

- ارائه سامانه نرم افزاری جامع نظام پیشنهادات

- طراحی و راه اندازی پرتالهای سازمانی بصورت CMS

- برگزاری کارگاهها و سمینارهای آموزش تخصصی شبکه