LiveZilla Live Help
يکشنبه 26 آذر 1396 - 28 ربيع الأول 1439 - 17 دسامبر 2017
خدمات مشاوره شبکه و مشاوره انفورماتیک
خدمات مشاوره آی تی

امروزه در بسیاری از سازمان ها و ارگانها واحد فن آوری اطلاعات (IT) ، هم به عنوان یک چالش و هم یک فرصت دیده می شود. این موضوع نشان دهنده این واقعیت است که فن آوری اطلاعات تبدیل به یک پیش شرط مطلق برای رشد و موفقیت سازمانی، گردیده.
به طور مختصر، یکی ازاصول منطقی موفقیت وجریان هرکسب و کاری ،فناوری اطلاعات می باشد.

 
مدیریت سیستم فناوری اطلاعات ( It Management ) یکی از با ارزش ترین مزایای کسب و کار هر سازمان می تواند باشد. فن آوری مناسب، اجرای صحیح ، مدیریت و نظارت مناسب، می تواند منجر به افزایش قابل توجهی در رشد و بهره وری سازمان گردد. دراین اثناء داشتن یک تیم مشاوره قابل اطمینان و حرفه ای ضروری بوده و می تواند سازمان را از خطرات فن آوری محفوظ دارد.

در این میان کارشناسان خبره ، با سابقه و حرفه ای واحد مشاوره مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران آماده ارائه بهترین راهکارها  و خدمات مشاوره  فن آوری اطلاعات می باشند .
تمرکز ما در حفظ استانداردهای کیفیت بالا و همچنین آموزش و به اشتراک گذاری دانش با شیوه های بین المللی می باشد وبا ارائه یک ترکیب منحصر به فرد در جهت  دستیابی به عملکرد مناسب و عملی برای شناسایی و مدیریت خطرات ذاتی دربخش انفورماتیک همواره خود را راستای منافع سازمان می داند.
 
 واحد مشاوره مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران آماده ارائه خدمات خود به طیف گسترده ای از صنایع ، سازمانها و ارگانها از هر نوع و اندازه ای در دو  کلاس ( ارائه راه حل و مستندات ) در سراسر کشور می باشد؛


  ارائه راه حل :
 
1- مشاوره و ارائه راه حل های جامع و کاربردی پروژه های IT
2- مشاوره مناسب جهت تعریف و راهبری پروژه ها
3- امکان سنجی ، تجزیه و تحلیل نیازهای سیستم
4- مشاوره و نظارت بر طراحی فناوری و پیاده سازی زیرساخت طرحهای انفورماتیکی
5- مشاوره ERP
6- ارائه راه حل های حفاظت از اطلاعات و انعطاف پذیری کسب و کار با رو یکرد آی تی  
7-
خدمات نصب و راه اندازی شبکه


  مستند سازی :

     1.    مستند سازی ساختار فعال شبکه

     2.    مستند سازی ساختار فعلی شبکه

     3.    تحلیل امکانات و تجهیزات مورد نیاز جهت گسترش و سازماندهی مجدد شبکه

     4.    تهیه شرح وظایف مدیران شبکه

     5.    مستند سازی سیستم  پشتیبان گیری اطلاعات سرور

     6.    نحوه مدیریت سرویس کاربران و ارائه راه حل HELPDESK

     7.    تحلیل  Policy های موجود در شبکه و اعمال Policy های مورد نیاز

     8.    ارزیابی بانک های اطلاعاتی داخل شبکه ، پشتیبانی و  Monitoring آن ها

     9.    بررسی و ارائه راه حل برای Document سازی دانسته ها
 
    10.   ایجاد نقشه، جدول و دفترچه راهنما برای تجهیزات و سرویس ها


 جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات حرفه ای مشاوره IT با ما تماس بگیرید؛