LiveZilla Live Help
يکشنبه 26 آذر 1396 - 28 ربيع الأول 1439 - 17 دسامبر 2017
فرایند پشتیبانی شبکه
 
کسب و کارهای مدرن هرچقدر هم بزرگ باشد به ارتباطات قوی و کارآمد وابسته می باشد. امروزه این بدین معنی می باشد که تعالی و رشد کسب و کار شما نیازمند پشتیبانی یک واحد آ تی قوی بوده و در این بین کاملا واقف هستیم  که زمان شما می بایستی فقط صرف رشد و ترقی  کسب و کار شما گردد نه اینکه همواره به دنبال کارشناسان آی تی باشید تا مشکلات روزمره شما را حل کند. دراین میان مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران با ارائه استراتژیهای کارآمد و مهم می تواند مطابق با نیازهای شما راه حل های حرفه ایی را به شما ارئه دهد.
خدمات حرفه ای پشتیبانی شبکه  قیمتهای ثابت
شفافیت ارائه خدمات پشتیبانی تلفنی نامحدود
بدون هزینه اضافی پنهان پشتیبانی نامحدود سیستمهای نرم افزاری
  خدمات تعمیر شبکه کامپیوتر
مانیتورینگ زنده شبکه
قیمتهای مناسب وغیر قابل رقابت
سیاست ما در تعیین قیمت ، کاهش هزینه های جانبی با بهینه سازی فرایندها وتعداد فروش بیشتر است. نداشتن هزینه های پنهان ،شفافیت در ارايه قیمت محصولات و خدمات و اعلام نرخ تغییرات قیمت در قرارداد از دیگر سیاست های فروش می باشد.
سیستم helpdesk

کمترین زمان پاسخگویی
هر زمان و هر مکانی که به مشکل برخورد کردید کارشناسان ما 24 ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان می باشند .ما پاسخگوی شما در کمترین زمان ممکن هستیم
پشتیبانی راه دور سرور
ارائه خدمات حرفه ای 
خدمات حرفه ای ما کاملا مناسب و منطبق با نیازهای شما می باشد.هدف ما آسان کردن همه چیز برای شما می باشد بدین منظور ما شمارا مقید به قراردادهای سالانه یا مجبور کردن به تغییر راه و روشهای روزمره کاری نمی کنیم.
خدمات پشتیبانی شبکه

مانیتورینگ هوشمند
ما تمامی سایتهای مشتریان را به صورت زنده با نرم افزار مانیتورینگ هوشمند مانیتور می کنیم و مشکلات را قبل از اینکه اتفاق بیافتند یا حتی مشکلات  را قبل از اینکه مشتریان بدانند حل می کنیم.
مانیتورینگ شبکه و سرور
    HOW IT WORKS