LiveZilla Live Help
يکشنبه 26 آذر 1396 - 28 ربيع الأول 1439 - 17 دسامبر 2017
پاسخگوی تلفنی مشکلات کامپیوتر
IRANHELPDESK

مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران اولین و بزرگترین مرکز پاسخگویی تلفنی مشکلات کامپیوتر و پاسخگویی تلفنی مشکلات شبکه می باشد . این مرکز با هدف ارائه خدمات مشاوره و پشتیبانی تلفنی به کاربران خانگی و کارشناسان شبکه راه اندازی گردیده است . 
هسته اصلی مرکز پشتیبانی تلفنی از 2 بخش تشکیل گردیده است  . بخش ویژه پاسخگوئی به سوالات کاربران خانگی و بخش ویژه کارشناسان و مدیران شبکه .

بخش پاسخگوی تلفنی مشکلات رایانه ای  کاربران خانگی :

در این بخش از شرکت تکنسینهای پشتیبانی شبکه و کامپیوتر با تجربه  7 روز هفته و بصورت 24 ساعت حضور داشته و پاسخگوی تلفنی مشکلات کامپیوتری مشتریان می باشند . همه کاربران خانگی  در سراسر استان تهران می توانند با شماره گیری تلفن : 9092301418 با یکی از تکنسینهای پشتیبانی کامپیوتر ارتباط برقرار کرده ، مشکلات خود را اعلام کرده و بصورت قدم به قدم مشکلات خود را حل نمایند . در صورت عدم رفع مشکل بصورت تلفنی و بنا بر درخواست مشتری ، تکنسینهای ما بصورت حضوری در محل حضور پیدا کرده و اقدام به رفع مشکل می نمایند .

 بخش پاسخگوی تلفنی سوالات کارشناسان و مدیران شبکه ( Admin Helpdesk  )  :
شما به عنوان مسئول یا مدیر شبکه در یک شرکت یا سازمان مشغول بکار می شوید . ممکن است در سازمانی که شما در آن کار می کنید وظایف متعددی در ارتباط با رشته کامپیوتر و ارتباطات بر عهده شما گذاشته شود . اما آیا شما از پس همه این وظایف بر می آئید ؟
اگر جواب شما به مدیرتان خیر باشد ممکن است کل کار حرفه ای شما زیر سوال برده شود چرا که او از شما انتظار دارد همه کارهای مرتبط با کامپیوتر ، شبکه و ارتباطات را انجام دهید . اما شما می دانید که رشته کامپیوتر شاخه های مختلفی داشته و هرکدام نیاز به تخصص خاص خود را دارد . در این بین امور مربوط به شبکه و راهبری سیستمها نیز نیاز به تخصص خاص خود را دارد . علاوه بر تخصص ، تجربه نیز برای انجام کارهای مدیریت و پشتیبانی شبکه بسیار مهم است .
وقتی شما به عنوان مدیر شبکه یا کارشناس کامپیوتر فعالیت می کنید ممکن است ماموریت هائی به شما داده شود که یا علم آنرا ندارید و یا اگر علم آنرا دارید تجربه عملی آن کار را ندارید . گاهی اوقات در حین انجام کارها به مشکلاتی بر می خورید که قادر به رفع آنها نیستید و جستجو در موتور جستجوی گوگل هم شما ر ا به نتیجه نمی رساند . در این زمان می گوئید ای کاش کسی وجود داشت تا با او مشورت می کردم و از او کمک می خواستم .
اما نگران نباشید
 شما می توانید با خیالی آسوده از پس همه مشکلات بر آئید . چرا که " مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران" که دارای کادری مجرب و با تجربه در همه زمینه های علم  کامپیوتر و مدیریت و پشتیبانی شبکه  است با راه اندازی مرکز تماس Admin Helpdesk  آماده ارائه خدمات مشاوره ای و کمک از راه دور بصورت تلفنی و یا Remote helpdesk  می باشد . مرکز Admin Helpdesk  جائیست که تعداد زیادی از کارشناسان شبکه در آن حضور داشته ،  که هر کدام دارای تجربه های زیادی در پروژه های مختلف شبکه بوده و آماده پاسخ به سوالات شما و کمک جهت راه اندازی سرویسهای شبکه و رفع مشکلات شما می باشد .

شما می توانید با شماره گیری تلفن :  9092301418  با کارشناسان  ما ارتباط برقرار کرده و درخواست خود را مطرح نمائید . خدمات این مرکز شامل موارد زیر می باشد :

  مشاوره جهت نصب و راه اندازی سرویسهای شبکه

  مشاوره جهت خرید نرم افزار و سخت افزار های مورد نیاز

  مشاوره  در خصوص مباحث امنیت شبکه و تست نفوذ در شبکه شما

  برگزاری کنفرانس تلفنی بین کارشناسان مختلف جهت برگزاری جلسات راه دور

  ارائه راه حل ها و راهکارهای مدیریت شبکه و سرویسهای مورد نیاز شما

  کمک جهت رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری

  کمک جهت نصب نرم افزارهای مرتبط با شبکه مانند TMG Server – Exchange Server – Firewall – VOIP

  مشاوره جهت خرید نرم افزارهای امنیتی مانند آنتی ویروس و فایروال

  درخواست نصب نرم افزار از راه دور

  درخواست بررسی تنظیمات نرم افزارهای شبکه ای از راه دور

  پشتیبانی تلفنی مشکلات کامپیوترها

  پشتیبانی تلفنی مشکلات سرور

و پاسخ به هر سوالی که در ذهن شماست. جهت رسیدن به سریعترین پاسخ

با ما تماس بگیرید .........