مرکز پشتیبانی انفورماتیکمرکز پشتیبانی انفورماتیکمرکز پشتیبانی انفورماتیک

خدمات تعمیر سرور HP

خدمات تعمیر سرور HP

خدمات تعمیر سرور HP در عصر دیجیتال که  کسب و کار شما مبتنی بر  یک سرور قوی و دقیق است ، جزء نیازهای همه سازمان ها می باشد . در این بین سرورHP  از جمله سرورهای پرطرفدار و پر کاربرد در سطح دنیا هستند. اما به هر حال سرور HP نیز روزی می رسد که کارایی خود را از دست می دهد و شما نیاز به خدمات تعمیر سرور HP خواهید داشت . 

هنگامی که سرورهای شما از کار می افتد، هر لحظه توقف در عملکرد سرورها بر بهره وری سازمان تأثیر می گذارد. در این شرایط، هر ثانیه برای راه اندازی مجدد سرور شما مهم است. به همین دلیل است که شما به یک مرکز خدمات تعمیر سرور HP نیاز دارید تا هر لحظه در کنار شما باشد و به شما کمک کند، تجهیزاتتان در بهترین حالت عملکرد قرار بگیرد.

تخصصی‌ ترین تعمیرات نرم افزاری سرور HP  و تعمیر سخت افزاری سرور HP  مرتبط ، با تعمیر انواع سرور اچ پی در نمایندگی پشتیبانی اچ پی و یا ازطریق تماس با واحد تعمیر سرور HP مرکز پشتیبانی انفورماتیک ، قابل دریافت است. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر سرور اچ پی توسط کارشناسان متخصص تعمیر سرور HP  انجام می‌پذیرد که دارای تجربه بالابوده و بر مباحث فنی تعمیر سرور HP  و نرم افزار سرور تسلط دارند 

کارشناسان مرکز پشتیبانی انفورماتیک در بخش تعمیر سرور HP توانایی رفع پیچیده‌ترین مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری  در این دستگاه‌ها را دارند . 

پشتیبانی شبکه و سرور

جهت مشاوره تعمیر سرور HP با ما تماس بگیرید

خدمات تعمیر سرور اچ پی

مرکز پشتیبانی انفورماتیک جامع ترین قراردادهای سالانه و موردی را برای انواع سرورها، از جمله آخرین نسل سرورهای HP به شما ارائه می دهد. ما حتی خدمات نگهداری و پشتیبانی سرور را برای سرورهای قدیمی و تعمیر شده نیز ارائه می دهیم. چنانچه در پایان گارانتی اصلی سرورهای HP خود هستید، می توانید با کارشناسان انفورماتیک قراردادهای خدمات تعمیر سرور HP با بالاترین سطح پشتیبانی که از سازنده اصلی انتظار دارید را همراه با صرفه جویی اقتصادی از ما دریافت کنید. مرکز پشتیبانی انفورماتیک خدمات سرور و ذخیره سازی HP را برای تمام مدل های اصلی از جمله سخت افزار Proliant و Integrity (Itanium) ارائه می دهد.  

برخی از خدمات تعمیر سرور اچ پی که در مرکز تعمیرات اچ پی ارائه می شود عبارتند از:

  • پشتیبانی از سخت افزار سرور
  • ارتقاء، نگهداری و تعمیرات سرور HP
  • تعویض پاور سرور HP
  • ارتقاء سخت افزاری سرور HP
  • تعویض هارد سرور HP
  • تعمیر پاور سرور HP
  • تعمیر مادربورد سرور HP
  • نصب سیستم عامل سرور به همراه نصب درایورها
  • نصب ESXI بر روی سرور HP
  • تعمیر اسوریج اچ پی
  • تعمیر فن سرور
  • تعمیر پاور سرور
  • ارتقا سرور
  • خدمات نرم افزاری سرور
  • ریکاوری و بازیابی اطلاعات سرور
  • سرویس های دوره ای سرور
  •  

کلیه خدمات تعمیر سرور HP که در مرکز پشتیبانی انفورماتیک انجام میشود دارای گارانتی بوده در صورت بروز مشکل در مدت گارانتی کارشناسان مرکز تعمیر سرور HP به محل استقرار سرور مراجعه و اقدامات لازم را انجام خواهند داد . 

اهمیت خدمات تعمیر سرور HP

شرکت های پشتیبانی متعددی وجود دارند که در تعمیر سرور HP تخصص دارند و برنامه ‌های حفاظتی جامعی را برای تعمیر و نگهداری سرور HP ارائه می‌دهند. برنامه های خدمات تعمیر سرور HP با بالاترین دقت و هماهنگی، جامعیت و قابل اعتماد بودن و همچنین به همراه راهکارهای به روز خدمات سخت افزاری ارائه می شود. با نگهداری سریع، کارآمد و فعال سرورها، می توانید قابلیت اطمینان و عملکرد سرورهای خود را افزایش دهید. در واقع شما می توانید عمر دستگاه های HP خود را با دریافت خدمات نگهداری و تعمیر به موقع افزایش دهید.

اهمیت تعمیر سرور HP به حدی است که گاهاً کل یک سازمان بخاطر مشکل سخت افزاری سرور بیکار شده و عملاً امکان انجام کاری وجود ندارد چرا که در اقتصاد امروز همه کارها به نوعی وابسته به سیستم و شبکه و سرور بوده و اختلال در هر کدام باعث ضرر و زیانهایی در سازمان میگردد . در اینجاست که وجود یک تیم متبهر برای تعمیر سرور HP اهمیت پیدا میکند تا در زمان کم و با کیفیت بالا عملات تعمیر سخت افزار سرور را انجام داده و سرور به مدار برگردد . 

هرچند پیشنهاد ما استفاده از خدمات تعمیر و نگهداری شبکه می باشد تا در قالب قرارداد تعمیر و نگهداری شبکه موارد خرابی سخت افزار سرور نیز توسط همان تیم پشتیبانی شبکه انجام گردد و با اعمال سیاستهای تعمیرات پیشگیرانه از خرابی های سخت افزاری سرور ها جلوگیری نمایند . 

آپدیت فریم ویر سرور HP

Firmware نرم افزاری است که در حافظه فقط خواندنی (ROM) ذخیره می شود. سخت‌افزار مسئول رفتار سیستم در اولین روشن شدن و انتقال کنترل سرور به سیستم عامل است.  هنگامی که به سیستم عامل موجود در مادربورد سرورHP اشاره می شود، به آن ROM سیستم یا BIOS می گویند.

 هنگامی که به نرم ‌افزار روی سخت ‌افزار دیگری که در سرور پیکربندی شده است اشاره می‌کنیم، آن را Option ROM می‌گویند.  سرورهای ProLiant دارای هارد دیسک، کنترل‌کننده‌های Array  هوشمند، Remote Insight Lights-Out Edition (RILOE)، Remote Insight Lights-Out Edition II (RILOE II) و گزینه‌های Integrated Lights-Out هستند که دارای نرم افزار  قابل بروزرسانی هستند.

تعمیر سرور HP

HP Server Service Pack
Server Boot Errors
Server Automation Services
Server Discount Offers
Server Maintenance Services
24/7 Tech Support

برای عیب یابی سرور HP و قطعات سرور اچ پی روش های تخصصی در نظر گرفته می شود . شرکت های  تعمیر تخصصی سرور HP از تجهیزات الکترونیک پیشرفته ای جهت عیب یابی و تعمیر سرور HP استفاده میکنند. یکی از مهمترین ابزار های عیب یابی قطعات الکترونیک دستگاه اسیلوسکوپ است که میتواند تصویری از شکل امواج و سیگنال های متغیر قطعات مختلف سرور HP را بصورت پیشرفته برای کارشناس تعمیر سرور HP به نمایش می گذارد.

تعمیر سرور HP-اسیلوسکوپ
تعمیر سرور HP-اسیلوسکوپ

ما در مرکز پشتیبانی انفورماتیک از تجهیزات پیشرفته تعمیر قطعات الکترونیک جهت تعمیر سرور HP استفاده میکنیم . این تجهیزات جزء پیشرفته ترین تجهیزات تعمیرات سخت افزار بوده و بر همین اساس نیز خدمات با کیفیتی را در حوضه تعمیر سخت افزار سرور ارائه میدهیم . 

برنامه های جامع تعمیر و نگهداری سرور که توسط مرکز پشتیبانی انفورماتیک ارائه می شود عبارتند از:

برنامه های جامع تعمیر و نگهداری سرور HP

خدمات مؤثر پشتیبانی سرور HP

دریافت خدمات تعمیر سرور HP در هر مکان

ما می دانیم که تعمیر سرور HP به زمان و تلاش نیاز دارد. فراموش نکنید که برای این کار حتی مهارت های خاصی نیز لازم است. از طرفی معمولا زمان مورد نیاز برای تعمیر و نگهداری در ساعات کاری همیشه امکان پذیر نیست. اما شما می توانید حتی برای یک مکان موقت نیز به تیم متخصصان ما برای ارائه خدمات نگهداری سرور در محل اعتماد کنید. تیم فنی پشتیبانی انفورماتیک به طور مداوم بر ارائه خدمات پشتیبانی از نرم افزار سرورها به طور سریع و مؤثر متمرکز است. خدمات تعمیر سرور HP انفورماتیک سبب می شود، سرورهای شما 24/7/365 سال به طور فعال عمل کنند.

  • خدماتی که مرکز تعمیر و نگهداری سرور HP ارائه می دهد

    خدمات تعمیر سرورHP  شامل مشکل سخت افزاری یا سیستم عاملی، مشکل نرم افزاری، اختلالات ویروسی و همچنین بازیابی اطلاعات است. تیم مهندسین مجرب مراکز پشتیبانی این خدمات را به سرعت و حرفه ای با هزینه ای رقابتی در مقایسه با مراکز عرضه سرورها انجام میدهند. مهندسان تعمیر سرورهایHP  قادر هستند مشکلات سرور را شناسایی و سریعاً آن را برطرف نمایند. در دریافت خدمات تعمیر سرورها زمان بسیار مهم است و باید مطمئن شوید سرور شما در کمترین زمان ممکن پس از، از کار افتادن مجدد راه اندازی می شود. مواردی که در خدمات تعمیر سرورHP   ارائه می شود عبارتند از:

  • ارتقاء هارد دیسک سرور HP
  • تعمیر مادربورد سرور اچ پی
  • بازیابی اطلاعات سرور HP
  • پشتیبان گیری و انتقال داده های سرور HP
  • ارتقای سرور HP
  • تعویض پاور سرور HP
  • بازسازی سرور HP
  • تعمیر و ارتقا سرور HP

ما به حضور گسترده مهندسان متعهد و خبره کشورمان در تیم فنی انفورماتیک افتخار می کنیم. ما هر کار سختی را فوراً انجام دهیم و کارهای غیرممکن را کمی کندتر اما حتما انجام می دهیم. تیم پشتیبانی و تعمیر و نگهداری انفورماتیک دارای گواهینامه های مربوط بوده و همواره در حال آموزش هستند. ما خدمات نظارتی بی‌ درنگ را برای جلوگیری از خرابی ‌ها و شناسایی مشکلات آتی سرورها ارائه می‌کنیم. گزینه های خدمات انعطاف پذیر ما شامل تعمیر و نگهداری سرور در محل و از راه دور مطابق با زمان و نیاز شما است.

پشتیبانی سخت افزار کامپیوتر

تخصص یک پشتیبان در تعمیر سرور HP

برای به حداقل رساندن زمان خرابی سرور HP و به حداکثر رساندن عملکرد سرورها و سیستم ها می بایست عیب‌یابی به موقع صورت بگیرد. مهندسان مجرب مرکز تعمیر سرور HP  می توانند مشکلات برق، مشکلات سخت افزاری جدید، ایرادات سیستم داخلی، مشکلات باتری RAID ، درایو CD-ROM و DVD، مشکلات هارد دیسک سرور ، مشکلات درایو SSD سرور و … را عیب یابی و رفع کنند.

 همچنین خدمات تعمیر سرورHP   شامل مشکلات کارت SD، فن سرور ، مشکلات حافظه سرور ، پردازنده سرور ، درایو نوری سرور ، مشکلات گرافیکی سرور  و آداپتورهای ویدئویی سرور ، مشکلات پخش صدا در سرور ، ماوس و صفحه کلید سرور ، مشکلات کنترل کننده شبکه در سرور ، برد توسعه سرور ، سیستم عامل و مشکلات نرم افزار کاربردی سرور و … می باشد که همگی زیر نظر متخصص مهندس تعمیر سرور HP برطرف می گردد.

راه حل های تعمیر سرور و سخت افزار HP

 از ارتقاء سرور HP گرفته تا نصب نرم ‌افزار سرور اچ پی  و تعویض قطعات سخت افزاری سرور  معیوب یا قدیمی، همگی راه ‌حل‌ هایی هستند که سازمان ‌های مبتنی بر فناوری در سراسر جهان به آن ‌ها تکیه دارند. استفاده از خدمات تعمیر سرور HP یا همان مراکز تعمیر سخت افزار سرور ، بسیار مهم است و این خدمات اغلب می تواند مقرون به صرفه تر از جایگزینی کل سیستم با تجهیزات جدید باشد. 

البته گاهی ممکن است در لوازم جانبی سرور مشکلی داشته باشید که در این مواقع  جایگزینی این لوازم جانبی با قطعات جدید می تواند از بروز برخی مشکلات در آینده جلوگیری کند و بصرفه تر نیز باشد . همچنین ارتقا هارد سرور جهت ذخیره سازی دیتا به مرور و متناسب با نیاز کاربر نیز می تواند از بروز اختلال جلوگیری کند. در این شرایط کاربر با اختلال کمبود فضای ذخیره سازی در هنگام انجام کارهای رو.زمره خود با سرور مشکلی نخواهد داشت. تیم ما همواره در ارائه خدمات تعمیر سرورHP در سراسر ایران پشتیبان شما است.

نصب و راه اندازی شبکه

برای نیل بسوی سازمان الکترونیک پس از ایجاد برنامه استراتژی فناوری اطلاعات توسط مشاور IT اولین قدم داشتن یک زیر ساخت شبکه مناسب ایت تا بتواند به عنوان بستر مقاوم و کاراند هر سیستمی که در آینده نیاز داشته باشیم را بر روی آن راه اندازی کنیم . زیر اخت شبکه مجموعه زیرختهای ارتباطی مانند کابل شبکه ، فیبر نوری ، شبکه وایرلس و سرور های موجود و تجهیزات امنیت شبکه و ذخیره سازی اطلاعات می باشد.

قرارداد پشتیبانی و نگهداری سرور

پس از اجرای شبکه و راه اندازی سرورها با توجه به اهمیت بسزائی که سرورها در سازمان دارند لزوم داشتن یک قرارداد پشتیبانی سرور که در این قرارداد امور تعمیر و نگهداری سرور را به عهده تیم متخصص پشتیبانی سرور بگذاریم ، امری بدیهی می باشد. در این خصوص ما با داشتن این تیم تخصصی جهت پشتیبانی سرور در کنار شما خواهیم بود و به شما اطمینان میدهیم سرور های شبکه همواره بدون فعالیت نمایند

اهمیت تعمیر و نگهداری سرور 

تعمیر سرور HP توسط متخصصین فناوری برای فعال نگه داشتن مرکز داده کسب و کارهای کوچک و بزرگ و عملکردهای خانگی انجام می شود. اگر فکر می‌ کنید سرور چیزی است که فقط متخصصان فناوری با آن سر و کار دارند، باید بدانید که آنها فقط پشتیبان های آنلاین این سرورها هستند. وب جهانی بدون سرورها وجود نخواهد داشت و این پشتیبان ها هستند که با کنترل های 24 ساعته در 7 روز هفته عملکرد شبکه های خانگی و تجاری را ایمن و عملیاتی نگه می دارند. فعال نگه داشتن سرور از اهداف مهم استفاده از خدمات تعمیر سرور HP است.

علاوه بر توجه به تعمیر به موقع سرور، مراقبت های پیش از خرابی نیز دارای اهمیت است. یکی از مواردی که برای مراقبت از سرور باید به آن توجه کرد، خنک نگه داشتن سرور است. به طور معمول اتاق ها یا ساختمان هایی وجود دارند که سرورها را در خود جای داده اند. 

برای مثال شرکت هایی همچون آمازون، انبارهایی دارد که فقط برای ایمن نگه داشتن سرورهایشان در نظر گرفته است. بسیاری از خدمات تعمیر سرور HP در جهت رفع داغ شدن سرورها ارائه می شود. سرورها توسط واحدهای تهویه مطبوع (A/C) عظیم با ژنراتورهای پشتیبان و گاهی اوقات پست های الکتریکی، خودشان را خنک نگه می دارند تا مطمئن شوند که برق هرگز قطع نمی شود. 

شرکت‌ های کوچک ‌تر، مانند یک شرکت بیمه معمولی یا کسب‌ و کار مالی نیز اغلب اتاقی را در اختیار دارد که توسط فن ‌های بزرگ و واحدهای تهویه مطبوع خنک نگه داشته می‌ شود تا سرورها بیش از حد گرم نشوند. از آنجایی که اتاق ‌ها و ساختمان‌ های سرور مقادیر زیادی از داده ‌های با ارزش را در خود جای می ‌دهند، مکان‌ هایی امن با دسترسی محدود برای آن کارمندانی هستند که نیاز به استفاده از آنها دارند. 

رویکردهای تعمیر و نگهداری سرور توسط مرکز پشتیبانی انفورماتیک

سیاست های خدمات تعمیر سرور HP مرکز انفورماتیک با قراردادهای استاندارد معمولی متفاوت است. ما بسیار مراقب هستیم که شما با خرابی سرور مواجه نشوید تا بدین ترتیب کسب و کار شما بدون هیچ معطلی سپری شود. با این حال، تیم حرفه ای خدمات تعمیر سرور انفورماتیک همیشه آماده مقابله با چنین رویدادهای ناگهانی یا غیرمنتظره و مشکلات سرور است. شما می توانید با برنامه ‌های خدمات منعطف انفورماتیک در محل و خارج از محل، روز، زمان و مکان دریافت خدمات را به راحتی انتخاب کنید. 

مرکز پشتیبانی انفورماتیک برای بیش از یک دهه، به طور مداوم خدمات تعمیر سرور HP را به همه مشتریان خرد و کلان خود مطابق با نیازهای تجاری آنها ارائه می دهد. ما مشکلات سرور شما را متناسب با تمام نیازهای شما برطرف می کنیم. خواه یک موسسه مالی بزرگ باشید یا یک دفتر شرکتی با اندازه متوسط یا حتی یک محیط اداری کوچک، در هر حال ما یک تکنسین را برای ارائه خدمات تعمیر سرور به سوی شما میفرستیم. 

همین امروز با یکی از کارشناسان ما تماس بگیرید تا پشتیبانی IT با کیفیتی را دریافت کنید و اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما درست مانند سرورهای ارزشمند شما در 24/7/365 سال فعال می ماند.

داشتن قرارداد تعمیر و نگهداری شبکه این امکان را به سازمان شما میدهد تا کلیه خدمات مربوط به سرور را بر عهده شرکت پیمانکار تعمیر و نگهداری سرور بیندازید و شما فقط به توسعه کسب و کار خود فکر کنید . از این رو ما به شما توصیه میکنیم اگر در سازمان خود دارای یک یا چند سرور هستید با انعقاد قرارداد پشتیبانی شبکه خیال خود را از خرابی های سرور و تعمیر سخت افزار سرور راحت کنید . 

اما با این وجود میتوانید جهت تعمیر سرور HP با همکاران ما در مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران تماس گرفته تا در اسرع وقت اقدام لازم جهت عیب یابی و تعمیر سرور HP انجام گردد . 

 

 
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است