متاسفانه باید عرض کنم پشتیبانی شرکت انفورماتیک ایران از چیزی که فکر میکردم افتضاح تر است. عدم پاسخگو بودن، عدم تطابق ساعت کاری کارمندان این شرکت با ساعت کاری روال در ایران، عدم مسئولیت پذیری و ... .
کم ترین و کوچک ترین وظیفه یک هلپدسک اطمینان از سلامت سیستم های کلاینت ها می باشد نه اینکه منتظر مشکل و اتفاق باشند و بعد به فکر راه حل بیفتند و متاسفانه شرکت انفورماتیک ایران کاملاً از این موضوع قافل و نا آگاه است. بعد از 4 سال همکاری با این شرکت شما هنوز یکبار هم نشده که کارشناسان شرکت انفورماتیک ایران از قبل از مشکل و ایرادی آگاه شده و درصدد بر طرف کردن آن قبل از وقوع خرابی، اقدامی کرده باشند.
چک کردن زمان اکسپایر شدن ویندوز و نرم افزار ها ساده ترین و پیش پا افتاده ترین موارد یک کلاینت است که متاسفانه کارشناسان این شرکت یا از آن آگاهی نداشته و یا توجهی به این موضوع ندارند.
در کلام آخر، بنده به شخصه از هیچ یک از پشتیبانی ها، پاسخگویی ها و مسئولیت پذیری پرسنل این شرکت رضایت نداشته و در صورت امکان شرکت مطبوع خودم رو راضی به قطع همکاری با این شرکت خواهم کرد.
با سلام،
متاسفانه باید عرض کنم پشتیبانی شرکت انفورماتیک ایران از چیزی که فکر میکردم افتضاح تر است. عدم پاسخگو بودن، عدم تطابق ساعت کاری کارمندان این شرکت با ساعت کاری روال در ایران، عدم مسئولیت پذیری و ... .
کم ترین و کوچک ترین وظیفه یک هلپدسک اطمینان از سلامت سیستم های کلاینت ها می باشد نه اینکه منتظر مشکل و اتفاق باشند و بعد به فکر راه حل بیفتند و متاسفانه شرکت انفورماتیک ایران کاملاً از این موضوع قافل و نا آگاه است. بعد از 4 سال همکاری با این شرکت شما هنوز یکبار هم نشده که کارشناسان شرکت انفورماتیک ایران از قبل از مشکل و ایرادی آگاه شده و درصدد بر طرف کردن آن قبل از وقوع خرابی، اقدامی کرده باشند.
چک کردن زمان اکسپایر شدن ویندوز و نرم افزار ها ساده ترین و پیش پا افتاده ترین موارد یک کلاینت است که متاسفانه کارشناسان این شرکت یا از آن آگاهی نداشته و یا توجهی به این موضوع ندارند.
در کلام آخر، بنده به شخصه از هیچ یک از پشتیبانی ها، پاسخگویی ها و مسئولیت پذیری پرسنل این شرکت رضایت نداشته و در صورت امکان شرکت مطبوع خودم رو راضی به قطع همکاری با این شرکت خواهم کرد.
پایان