اهمیت پشتیبانی شبکه

اهمیت پشتیبانی شبکه به این دلیل است که هر کسب و کاری، چه کوچک و چه بزرگ، برای افزایش بهره وری به خدمات و سیستم های موثر فناوری اطلاعات نیاز دارد. چه از طریق استخدام کارشناسان فناوری اطلاعات داخلی باشد و چه از طریق به حداکثر رساندن مزایای برون سپاری پشتیبانی فنی شبکه و سرور، خدمات قوی و قابل اعتماد IT شرکت ها را قادر می سازد تا رقابتی باقی بمانند.

به این ترتیب، برای شرکت‌ها ضروری است که از آخرین روندهای فناوری به‌روز بمانند و بر به‌روزرسانی مداوم سیستم‌های رایانه‌ای موجود خود تمرکز کنند.  اهمیت بخش پشتیبانی فناوری اطلاعات سازمان ها مقوله ی مهمی است که باید در هر سازمان به آن توجه شود.

چرا اهمیت پشتیبانی شبکه بالا است؟

مشتریان ترجیح می دهند با کسب و کارهایی کار کنند که بتوانند با روندهای فناوری هماهنگ باشند. آگاهی کامل از اهمیت خدمات پشتیبانی فناوری اطلاعات ، به ویژه تغییرات بزرگ و کوچک در ساختار آن، همراه با هزینه ها و خواسته های آن، حس فداکاری و قابلیت اطمینان را به تصویر می کشد و در عین حال عملیات کارآمدتر را تضمین می کند.

فناوری اطلاعات بخشی در داخل یک شرکت است که وظیفه ایجاد، نظارت و نگهداری سیستم ها و خدمات فناوری اطلاعات را بر عهده دارد. در یک سازمان بزرگ، سازمان فناوری اطلاعات همچنین ممکن است مسئول برنامه ریزی استراتژیک باشد تا اطمینان حاصل شود که همه طرح های فناوری اطلاعات از اهداف تجاری پشتیبانی می کنند.

ساختارهای سازمانی فناوری اطلاعات متفاوت است و بسته به نیاز شرکت می تواند متمرکز یا غیرمتمرکز باشد. در یک شرکت بزرگ، سازمان فناوری اطلاعات معمولاً توسط یک مدیر ارشد اطلاعات (CIO ) مدیریت می شود. سازمان‌های فناوری اطلاعات کوچکتر ممکن است به یک مدیر فناوری اطلاعات یا مدیر عملیات گزارش دهند.

خدمات و سیستم های فناوری اطلاعات طیف گسترده ای از منابع حل مسئله و نوآورانه را در بر می گیرند. هر دستگاهی که به دقت مهندسی شده و با تکنولوژی بالا ساخته شده است، تأثیر موجی قابل توجهی بر نحوه اجرای خدمات و عملکردهای داخلی یک کسب و کار بر جای می گذارد.
لیست زیر مزایای خدمات پشتیبانی فناوری اطلاعات و سناریوهایی را که در آن فناوری اطلاعات با تمام تصمیمات بزرگ و کوچک رشد یک شرکت در هم آمیخته می شود، برمی شمرد:

پشتیبانی فنی شبکه و سرور  چیست؟

پشتیبانی فنی یا «تکنولوژیکی» شکلی از ارتباط با مشتری است که شرکت های محصول محور از آن برای کمک به کاربران خود استفاده می کنند تا بیشترین بهره را از محصولات خود ببرند. یک پشتیبانی شبکه و سرور می‌تواند هر مشکلی را که دارید حل کند، برخی از کارهای خسته‌کننده‌تر را که باید انجام شود تکمیل می‌کند یا می‌تواند به شما در پروژه‌ها کمک کند.

آنها مسئول رسیدگی به خطاهای نصب، مشکلات کاربر و هر مشکل فنی دیگری هستند که مشتری را از استفاده از محصول شما باز می دارد. در اصل، پشتیبانی فنی شبکه و سرور بر کمک به مشتریان برای استفاده مؤثرتر از یک محصول متمرکز است. این شما را آزاد می کند تا روی پروژه های مهم تجاری کار کنید و به سایر کارمندان کمک کنید.

ما در دنیای دیجیتال زندگی می کنیم که در آن کسب و کارها با قابلیت های تکنولوژیکی آنها تعریف می شوند. بدون حمایت و دانش یک تیم فناوری، یک تجارت می تواند متوقف شود. برخی از مزایای کلیدی ایجاد شده توسط پشتیبانی فنی شبکه و سرور در تجارت عبارتند از:

تقویت ارتباط با مشتریان

تعمیر سخت افزار سرور

به روز رسانی تجهیزات شبکه با آخرین تکنولوژی روز

پشتیبانی سیستمهای رایانه ای  شبانه روزی

کمک به شرکت ها در کاهش هزینه های فناوری اطلاعات

کمک به مسائل مربوط به انطباق صنعت

تقویت ارتباط بین کارکنان

پشتیبانی فنی شبکه و سرور تضمین می‌کند که فناوری شرکت شما را قادر می‌سازد که بهره‌ور بماند و در نتیجه مزایای آن را به حداکثر برساند – صرفه‌جویی در هزینه، بهبود بهره‌وری، بهبود کیفیت محصول، رضایت مشتری.پشتیبانی فنی شبکه و سرور نه تنها به شرکت‌ها کمک می‌کند تا کارآمد باشند. اما آنها همچنین می توانند تبلیغات دهان به دهان ایجاد کنند و وفاداری به برند را ایجاد کنند.

نقش پشتیبانی فنی IT

پشتیبانی فنی شبکه و سرور  به کسب و کارها کمک می کند تا رقابت کنند. به عبارت دیگر، با کمک به شما در اجرای سریع و کارآمد فرآیندهای مهم تجاری، مزیت رقابتی ایجاد می کند. اگر شما یک رقیب باشید، شکست دادن آن سخت است. پشتیبانی فنی شبکه و سرور همچنین به شما کمک می کند تا تصمیمات تجاری مهمی بگیرید که می تواند سودآوری را به حداکثر برساند.

در ابتدایی ترین حالت، پشتیبانی فنی سیستم های کامپیوتری شما را نظارت و نگهداری می کند، تخصص فنی مورد نیاز برای اجرای روان سیستم های شما را فراهم می کند، و دانش نحوه تنظیم سیستم خود را با نیازهای خاص خود ارائه می دهد. که کارایی و بهره وری را افزایش می دهد.

به طور خلاصه، پشتیبانی فنی شبکه و سرور مشکلات فنی را حل می کند که می تواند فرآیندهای تجاری یک شرکت را در مسیر خود متوقف کند.خدمات آن عبارتند از:

عیب یابی، تشخیص و رفع مشکلات فنی شبکه ، سرور ف سیستمهای کامپیوتر

راه اندازی حساب کاربری برای  کاربران جدید در سرور ها

تعویض و تعمیر تجهیزات کامپیوتری

آزمایش فناوری جدیدی که مشاغل ممکن است بخرند

کمک به شرکت ها در حفظ امنیت شبکه و دیوارهای آتش

آموزش کاربران نهایی در مورد نحوه استفاده از سخت افزار/نرم افزار

نگهداری یک پایگاه داده از حوادث گزارش شده/اقدامات انجام شده

اهمیت پشتیبانی شبکه

چه نوع شرکت هایی از پشتیبانی فنی استفاده می کنند؟

چه نوع شرکت هایی از پشتیبانی فنی شبکه و سرور استفاده می کنند؟ انواع شرکت ها از این ابزار استفاده می کنند. این سازمان‌ها شامل همه از شرکت‌های بزرگ گرفته تا شرکت‌های کوچک و متوسط و همه چیز در این بین هستند.

شرکت هایی که محصولات فناوری ارائه می کنند بیشتر از پشتیبانی فنی استفاده می کنند. اما سازمان های خدمات حرفه ای مانند دفاتر حقوقی، مالی و پزشکی. تولیدکنندگان، خرده فروشان و شرکت های مخابراتی نیز از پشتیبانی فنی شبکه و سرور استفاده می کنند.
برای کسب و کارها، ارائه یک تجربه عالی برای مشتری به همان اندازه که عینک برای کسی که نمی بیند، برای موفقیت ضروری است. بخش بزرگی از این کیفیت پشتیبانی فنی ارائه شده است.

هنگامی که با یک تیم پشتیبانی فنی داخلی ترکیب شود، این رویکرد ترکیبی می تواند یک مزیت رقابتی ایجاد کند و به شما کمک کند بقا و شکوفا شوید. مهمتر از آن، می تواند به شما کمک کند تا رشد کسب و کار را افزایش دهید. در محیط های تجاری پر مناقشه امروزی، این می تواند همان چیزی باشد که پزشک دستور داده است.

بنابراین اکنون می دانید که چرا به خدمات پشتیبانی فنی شبکه و سرور نیاز دارید. همچنین، می دانید که این خدمات چه ارزش اضافی می تواند به شما ارائه دهد. قدم بعدی بیرون رفتن و خرید یا تمدید خدمات پشتیبانی فنی شبکه و سرور است. و اگر قبلاً یکی دارید، وقت آن رسیده است که تمام ارزشی را که می توانید از آن استخراج کنید.

  1. مدیریت موثر داده ها

کسب‌وکارها داده‌های مهمی مانند حقوق، درآمد و جزئیات منابع انسانی کارکنان را حمل می‌کنند. به همین دلیل، ذخیره سازی و مدیریت داده ها برای هر نوع کسب و کاری بسیار حیاتی است و همچنین نمونه ای عالی از اهمیت پشتیبانی IT است. گنجاندن خدمات شایسته IT در مدیریت داده ها، ارزیابی عمیق تری از نیازهای کسب و کار و بررسی دقیق چشم انداز داده های شرکت را اعمال می کند.

یک سیستم پشتیبان کارآمد برای همه فایل‌ها و نرم‌افزارهای مهم به افزایش امنیت کسب‌وکار در برابر تلاش‌های نقض داده کمک می‌کند. استخدام تیمی از پرسنل فناوری اطلاعات با مهارت و دانش بالا برای مدیریت و ایمن سازی داده های ارزشمند یک شرکت همراه با ایجاد یک استراتژی مدیریت داده موثر است.

هنگامی که این اتفاق می افتد، سوابق محرمانه به طور موثری از هک شدن و هرگونه تلاش دیگری برای افشای اطلاعات ارزشمند شرکت و کارمندان مصون می مانند.

  1. بهبود تصمیم گیری

تصمیم گیری بهتر صاحب کسب و کار با کمک فناوری اطلاعات

تصمیمات تجاری خوب مبتنی بر تحقیقات بازار است. این فرآیند از طریق کنفرانس های ویدئویی، بررسی نظرات عمومی در رسانه های اجتماعی، انجمن های صنعتی و بازخورد نظرسنجی آنلاین امکان پذیر است. این فرآیندها عواملی هستند که به تصمیم گیری های تجاری بهتر و تعیین هدف کمک می کنند.

همچنین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ مانند Microsoft CRM Dynamics و Google Analytics وجود دارد که شرکت ها را قادر می سازد پیشرفت و توسعه را ردیابی کنند. در مقیاس بزرگ‌تر، نرم‌افزار فناوری اطلاعات با ارائه جایگزین‌های دقیق‌تر و پیشرفته‌تر برای چگونگی دستیابی به اهداف اصلی، استراتژی‌های موجود را تقویت می‌کند.

  1. حل مسائل پیچیده

دو پرسنل فناوری اطلاعات برای حل یک مشکل به یکدیگر کمک می کنند

اجرای راه‌حل‌های پیشرفته و دقیق برای مشکلات پیچیده مربوط به سیستم‌های داخلی که یک کسب‌وکار را در حال اجرا نگه می‌دارند، نمونه عینی دیگری از اهمیت پشتیبانی فناوری اطلاعات است.

سرویس‌ها و سیستم‌های فناوری اطلاعات ابزارهای مورد نیاز برای دستیابی به سخت‌افزار بهبودیافته مانند حافظه بالا، پردازنده‌های سریع‌تر و نمایشگرهای باکیفیت را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهند.
همراه با برنامه‌های هوشمندتر مانند نرم‌افزار نقشه‌برداری ذهن ، سیستم‌های مشارکتی، و یک فرآیند خودکار برای ساده‌تر و سازمان‌دهی‌تر کردن کار، به صنایع کمک می‌کند تا داده‌ها را به راحتی جمع‌آوری و تحقیق کنند، اطلاعات را تجزیه و تحلیل کنند، و مقیاس‌پذیری را برنامه‌ریزی کنند.نتیجه تولید راه‌حل‌های عملی‌تر برای معضلات پیچیده تجاری است.

  1. ایمنی در برابر ویروس ها و سایر نرم افزارهای در معرض خطر

خدمات پشتیبانی فناوری اطلاعات شما، امنیت سیستم های کامپیوتری شما را در برابر انواع ویروس ها و سایر تهدیدات آنلاین تضمین می کند. نقش بخش IT شما تنظیم ترکیبی از مدیریت آنتی ویروس استاندارد برای محافظت گسترده از دستگاه های شما است. به روز نگه داشتن سیستم های کامپیوتری و نظارت دقیق آن، به طور موثر، کسب و کار شما را از خطرات دسترسی به داده های دیجیتال و عملیات محافظت می کند.

برای اینکه درک بهتری درباره اینکه چرا پشتیبانی فناوری اطلاعات برای حفظ دیوار دفاعی قوی در برابر ویروس‌های رایانه‌ای مخرب اهمیت دارد، چندین شرکت در گذشته طعمه ویروس‌ها و بدافزارها و حملات باج‌افزار شده‌اند. این شرکت ها عبارتند از Dropbox، Pitney Bowes، Capital One و Asco.

وب‌سایت‌های تجاری آن‌ها، همراه با امنیت کاربران نهایی‌شان به‌طور قابل‌توجهی به دلیل نقض غیرمنتظره امنیتی به خطر افتاد.زمانی که زمان و منابع خود را برای ارتقای سیستم‌های فناوری اطلاعات و توانمندسازی تیم پشتیبانی فنی شبکه و سرور خود اختصاص می‌دهید، در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌کنید و در عین حال به شما از محافظت طولانی‌مدت اطمینان می‌دهید.

  1. نظارت جامع

نظارت بر عملکرد و پیشرفت عملیات داخلی یک کسب و کار و تلاش های مشتری در هر مرحله بسیار مهم است. از جمله بهترین راه‌هایی که فناوری اطلاعات می‌تواند به اجرای نظارت دقیق‌تر بر عملیات اصلی یک کسب‌وکار کمک کند، بهبود کنترل کیفیت، برنامه‌ریزی امکانات و تدارکات برای شرکت‌های دارای سایت‌های تولیدی و حسابرسی داخلی است.
نظارت جامع از طریق سیستم IT شایسته نیز برای شرکت هایی که خدمات آنلاین را به مشتریان ارائه می دهند ضروری است. این برای جلوگیری از به خطر افتادن خدمات آنها و همچنین امنیت مشتریانشان است.

  1. سازماندهی نیروی انسانی و مدیریت منابع انسانی شرکت

اسناد مبتنی بر کاغذ دیگر کارآمد و کاربردی نیستند، با توجه به اینکه جایگزین های پیشرفته تر و قابل مدیریت بیشتری برای نگهداری سوابق وجود دارد. یک سیستم اطلاعاتی را می توان به طور خاص برای ساختار منحصر به فرد یک کسب و کار و رویه های استخدامی توسعه داد و نمایشگاه ملموس دیگری از اهمیت حمایت IT برای استارتاپ ها و کسب و کارهایی که به طور پیوسته در حال رشد است را ارائه کرد.

یک مثال عالی ایجاد پورتالی است که فقط کارمندان داخلی می توانند به آن دسترسی داشته باشند. پورتال حاوی اطلاعاتی در مورد وضعیت استخدام آنها است. این اطلاعات ممکن است از شرح شغل و قرارداد کاری تا اطلاعات تماس و پیشرفت دوره ای عملکردهای فردی آنها باشد.
علاوه بر این، یک سیستم اطلاعاتی منابع انسانی به تعیین بین منابع و فرصت های شغلی که هنوز باز هستند از مواردی که قبلاً انجام شده اند کمک می کند.

  1. استراتژی های بازاریابی آنلاین پیشرفته

استراتژی های بازاریابی را می توان توسط سیستم های اطلاعاتی از نظر تسهیل تحقیقات بازار دقیق تر و جمع آوری داده های ارزشمند تقویت کرد. این شامل یافتن مخاطبان هدف، کشف نیازها و خواسته های منحصر به فرد آنها و ایجاد یک کمپین تبلیغاتی است که مردم را به خرید ترغیب می کند.

به همین ترتیب، الگوریتم‌هایی برای اندازه‌گیری مداوم معاملات کسب‌وکار آنلاین و رفتار خرید مشتری به صورت روزانه طراحی شده‌اند.
هنگام برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در مورد استراتژی‌های جدید برای تجهیز اهداف یک کسب‌وکار، زیرسیستم‌های آمیخته بازاریابی یک تابع تجاری از فناوری اطلاعات است که برنامه‌هایی را برای کمک به فرآیند تصمیم‌گیری در موارد زیر ارائه می‌کند:معرفی محصولات جدید، تخصیص قیمت، ترویج محصولات و خدمات، توزیع و پیگیری فروش

  1. بهبود پشتیبانی از مشتری

از طریق خدمات پشتیبانی فناوری اطلاعات، مشتریان را می توان از کانال های ارتباطی متعدد کمک کرد و به کاربران نهایی انتخاب های بیشتری برای نحوه دسترسی به یک کسب و کار می دهد. این کانال‌ها چه از طریق تلفن، ایمیل، پیام‌رسانی در رسانه‌های اجتماعی، چت زنده یا حتی پیامک باشد، مشتریان را به راحتی به کسب و کار شما دسترسی می‌دهند.
از این رو، استفاده از خدمات فناوری اطلاعات برای افزایش رضایت مشتری راهی عالی برای درک رفتار مشتری برای کسب و کارها است.

به کارگیری فناوری در سیستم های پشتیبانی مشتری نیز می تواند در قالب استفاده از مزایای برون سپاری پشتیبانی IT باشد. استارت‌آپ‌ها نیروی کار محدودی دارند که با گسترش خدمات و مخاطبان آن‌ها، هماهنگی با حجم فزاینده پرسش‌ها و نگرانی‌های مشتریان به چالشی تبدیل می‌شود.
اما با یک سیستم فناوری اطلاعات قابل اعتماد، استخدام کارمندان از راه دور برای تکمیل تیم نمایندگان پشتیبانی موجود کسب و کار امکان پذیر است.

خدمات پشتیبانی فناوری اطلاعات برای هر نوع کسب و کاری، خواه یک استارتاپ یا یک شرکت تاسیس شده، ضروری است. این مهم است که نه تنها سیستم ها را حفظ کنید، بلکه از طریق ارتقاء مداوم که می تواند سطح بهینه عملیات را برای کسب و کار شما تضمین کند، برتری پیدا کنید.

  1. برندسازی بهتر را به پیش ببرید

آخرین اما نه کم‌ترین مثالی که توضیح می‌دهد چرا پشتیبانی فنی شبکه و سرور مهم است، تأثیری است که بر بهبود استراتژی‌های برندسازی دارد. هنگامی که نام تجاری با خدمات و سیستم های اطلاعاتی همراه می شود، تنها به تقویت استراتژی های بازاریابی موجود یا کمک به شکل گیری یک رویکرد تبلیغاتی جدید محدود نمی شود.
نام تجاری را می توان توسط فناوری اطلاعات از طریق به حداکثر رساندن اصالت محصولات و خدمات یک کسب و کار افزایش داد.

توسعه برنامه‌ها و سیستم‌ها برای جذب مشتری بالاتر یا افزایش نرخ رضایت، و همچنین برای به دست آوردن برتری نسبت به رقبا، به طور موثر بازارپذیری، هدف و تأثیر کلی کسب‌وکار را افزایش می‌دهد.ارائه یک برنامه یا نرم‌افزار به مشتریان که خدمات را در دسترس‌تر و راحت‌تر می‌کند، در نتیجه قدرت بیشتری را در مورد آنچه کسب‌وکارها می‌توانند ارائه دهند، هدایت می‌کند.

برخی از نکات کلیدی هنگام اجرای سیستم های IT برای اهداف تجاری چیست؟

تزریق اهمیت و مزایای فناوری اطلاعات در عملیات داخلی و خارجی یک کسب و کار یک تغییر بزرگ غیرقابل انکار است. این مستلزم تعدیل هزینه های لازم و آماده سازی نیروی کار است. در غیر این صورت، کل شرکت در تطبیق با نیازهای فناوری که قصد به کارگیری آن را دارد، شکست خواهد خورد.

همچنین کارکنان باید به درستی جهت دهی شده و آموزش های کافی به آنها داده شود تا با نرم افزار یا سیستم آشنایی کامل داشته باشند. بودجه ای اختصاص دهید که تجهیزات، نصب و نیروی انسانی اضافی مورد نیاز را پوشش دهد تا از تاخیر در به روز رسانی سیستم و گردش کار کسب و کار جلوگیری شود.

چرا پشتیبانی فناوری اطلاعات مهم است؟

امروزه کسب و کارها به فناوری نیاز دارند. این نقش اساسی در هر سازمان بزرگ یا کوچک ایفا می کند. فناوری اغلب یکی از بزرگترین سرمایه گذاری ها در یک تجارت است. بنابراین باید روی مراقبت از آن نیز سرمایه گذاری کنید.

اینجاست که پشتیبانی فناوری اطلاعات به صورت حرفه ای مورد نیاز است. اگر فناوری شما شکست بخورد، تأثیرات آن بر تجارت شما می تواند فاجعه بار باشد. اما پشتیبانی فناوری اطلاعات مربوط به پیشگیری و انطباق و همچنین حل مشکلات در هنگام بروز آنهاست.

همه‌گیری کووید-19 مشکلاتی را که کسب‌وکارها در صورت داشتن فناوری اطلاعات ضعیف با آن مواجه می‌شوند، برجسته کرده است. برای بسیاری انتقال به کار از راه دور آسان بود. آن‌ها فناوری و برنامه‌هایی را در دست داشتند. اما برای دیگران تقریبا غیرممکن بود و حتی منجر به شکست کسب و کارها شده است.

ممکن است نرم افزار آنتی ویروس و مقدار مشخصی دانش داشته باشید. اما آیا می دانید چگونه طیف کامل بدافزارها و ویروس ها را شناسایی کرده و از آن جلوگیری کنید؟ یک تیم پشتیبانی فناوری اطلاعات می تواند به دفاع از زیرساخت فناوری اطلاعات شما در برابر تهدیدات دیجیتال کمک کند. این موضوع در دنیایی که جرایم سایبری در حال تبدیل شدن به یک مشکل بزرگ و بزرگ‌تر است، اهمیت فزاینده‌ای دارد.

حفاظت در برابر جرائم سایبری

در حالی که این حملات به شرکت‌های بزرگی مانند Boots و فیس‌بوک است که اخبار را به آخرین بررسی نقض‌های امنیتی دولت تبدیل می‌کند. نظرسنجی نشان می‌دهد که تقریباً نیمی از کسب‌وکارها (46%) و یک چهارم خیریه‌ها (26%) گزارش داده‌اند که نقض یا حملات سایبری در امنیت سایبری داشته‌اند.

 

راه حل های موثر برای مشکلات پیچیده

ممکن است بدانید که چگونه با سیستم های شرکت خود کار کنید. اما اگر مشکلی پیش بیاید می دانید چه کاری انجام دهید؟ (و خاموش کردن و دوباره روشن کردن آن همیشه کار نمی کند!) چه مدت می توانید بدون سیستم خود بمانید قبل از اینکه روی مشتریان و در نتیجه کسب و کار شما تأثیر بگذارد؟

تخمین زده می شود که در سال 2018 قطعی اینترنت 742 میلیون پوند برای کسب و کار بریتانیا هزینه داشته است. با این حال، بسیاری از مشکلات اتصال را می توان به سرعت توسط کارشناسان فنی از طریق تلفن برطرف کرد. حتی می توان از بسیاری از آنها قبل از وقوع از طریق نظارت فعال جلوگیری کرد.

حتی اگر از نرم‌افزاری استفاده می‌کنید که با پشتیبانی مشتری ارائه می‌شود، می‌تواند به داشتن یک تیم اختصاصی پشتیبانی IT کمک کند. آنها ممکن است سریعتر از اینکه تیم پشتیبانی ارائه دهنده نرم افزار شما تلفن را بردارند، بتوانند مشکل را برای شما برطرف کنند.
یک تیم حرفه ای پشتیبانی IT می تواند اکثر مشکلات فنی را تجزیه و تحلیل کند و راه حل های بسیار ماهر را ارائه دهد.

نقش یک تیم پشتیبانی فناوری اطلاعات این است که مطمئن شوند داده های شما در یک محیط امن ذخیره می شوند. آنها مطمئن می شوند که به راحتی قابل دسترسی است اما فقط برای افرادی که مجاز به مشاهده آن هستند.بدون پشتیبانی یک تیم حرفه ای IT می توانید داده ها را در یک مکان آسیب پذیر ذخیره کنید.
یا دادن دسترسی به کسی بدون مجوزهای مناسب. این می تواند یک مسئله بزرگ در مورد حفاظت از داده ها باشد.

اهمیت پشتیبانی شبکه

در یک تیم پشتیبانی عالی فناوری اطلاعات باید دنبال چه چیزی باشید؟

این توصیه را دنبال کنید تا مطمئن شوید که با یک تیم قابل اعتماد و شایسته که واقعاً می تواند به کسب و کار شما کمک کند، خواهید رسید.

پاسخگویی – وقتی به یک سیستم متکی هستید و مشکل پیش می‌رود، باید سریع آن را تعمیر کنید. به دنبال سرویسی باشید که زمان پاسخگویی تضمین شده و چندین راه برای برقراری تماس را به شما ارائه می دهد. اگر اینترنت شما قطع است، ارائه دهنده ای نمی خواهید که فقط از طریق ایمیل یا چت آنلاین قابل تماس باشد.

هزینه – هزینه نباید اولویت اصلی شما باشد، اما بودجه شما البته نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. بیش از یک پیشنهاد دریافت کنید و با شخصی از ارائه دهنده پشتیبانی فناوری اطلاعات ملاقات کنید. توصیه می کنیم از ارائه دهنده بازدید کنید. به این ترتیب می توانید با افرادی ملاقات کنید که از شما مراقبت خواهند کرد. نه فقط فروشنده

مطمئن شوید که نقل‌قول‌ها همه چیزهای مشابهی دارند. اگر قیمت بسیار پایین است، ممکن است مجبور شوید برای خدمات اضافی مانند پشتیبانی فناوری اطلاعات در محل هزینه اضافی بپردازید. همچنین به دنبال ارائه دهندگانی باشید که خدمات اضافی زیادی را اضافه می کنند که شما به آنها نیاز ندارید یا نمی فهمید.

دانش – از ارائه دهنده بخواهید که به شما نشان دهد چه چیزی واجد شرایط است که سیستم شما را در حال اجرا نگه دارد. به دنبال تجربه باشید و در مورد صلاحیت مهندسان و پیشرفت حرفه ای مستمر بپرسید. دنیای فناوری اطلاعات دائماً در حال تغییر است، آنها برای اطمینان از اینکه کارکنان همگام هستند چه می کنند؟

انعطاف پذیری – تغییر قرارداد باید آسان باشد. چیزهایی در کسب و کار تغییر می کند. به دنبال ارائه دهنده پشتیبانی فناوری اطلاعات باشید که بتواند با شما تغییر کند. قراردادهای طولانی اغلب به معنای انعطاف ناپذیری است. اگر این سرویس به بهترین شکل ممکن باشد، آنها مطمئن خواهند بود که شما به استفاده از آنها ادامه خواهید داد.

سیستم های IT شما برای کسب و کار شما حیاتی هستند و مطمئن شوید که نوع حمایت مناسبی را برای مراقبت از آنها دریافت می کنید.

ارتباط بین کارمندان، تامین کنندگان و مشتریان

برای بسیاری از شرکت ها، ایمیل ابزار اصلی ارتباط بین کارکنان، تامین کنندگان و مشتریان است. ایمیل یکی از محرک های اولیه اینترنت بود که ابزاری ساده و ارزان برای برقراری ارتباط فراهم می کرد.
در طول سال‌ها، تعدادی دیگر از ابزارهای ارتباطی نیز تکامل یافته‌اند و به کارکنان اجازه می‌دهند با استفاده از سیستم‌های چت زنده، ابزارهای جلسه آنلاین و سیستم‌های ویدئو کنفرانس با هم ارتباط برقرار کنند.
تلفن‌ها و تلفن‌های هوشمند با پروتکل صوتی از طریق اینترنت (VOIP) راه‌های پیشرفته‌تری را برای ارتباط کارکنان ارائه می‌دهند.

سیستم های مدیریت موجودی

وقتی نوبت به مدیریت موجودی می‌رسد، سازمان‌ها باید سهام کافی را برای پاسخگویی به تقاضا بدون سرمایه‌گذاری در بیش از نیاز خود حفظ کنند. سیستم‌های مدیریت موجودی، مقدار هر اقلامی را که یک شرکت نگهداری می‌کند، ردیابی می‌کند و زمانی که مقادیر به زیر مقدار از پیش تعیین‌شده کاهش می‌یابد، سفارش موجودی

اضافی را آغاز می‌کند. این سیستم ها زمانی بهترین استفاده را دارند که سیستم مدیریت موجودی به سیستم نقطه فروش (POS) متصل باشد. سیستم POS تضمین می کند که هر بار که یک کالا فروخته می شود، یکی از آن کالا از تعداد موجودی حذف می شود و یک حلقه اطلاعات بسته بین تمام بخش ها ایجاد می شود.

سیستم های مدیریت داده ها

روزگار اتاق های پرونده بزرگ، ردیف های بایگانی و ارسال اسناد به سرعت در حال محو شدن است. امروزه اکثر شرکت ها نسخه های دیجیتال اسناد را روی سرورها و دستگاه های ذخیره سازی ذخیره می کنند.
این اسناد بدون در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی آنها فوراً در دسترس همه افراد شرکت قرار می گیرد. شرکت ها می توانند حجم عظیمی از داده های تاریخی را از نظر اقتصادی ذخیره و نگهداری کنند و کارکنان از دسترسی فوری به اسناد مورد نیاز خود بهره مند شوند.

سیستم های مدیریت اطلاعات

ذخیره سازی داده ها تنها زمانی یک مزیت است که بتوان از آن داده ها به طور موثر استفاده کرد. شرکت های مترقی از این داده ها به عنوان بخشی از فرآیند برنامه ریزی استراتژیک خود و همچنین اجرای تاکتیکی آن استراتژی استفاده می کنند.
سیستم های اطلاعات مدیریت (MIS) شرکت ها را قادر می سازد تا داده های فروش، هزینه ها و سطوح بهره وری را ردیابی کنند. از این اطلاعات می توان برای ردیابی سودآوری در طول زمان، به حداکثر رساندن بازده سرمایه گذاری و شناسایی زمینه های بهبود استفاده کرد.

مدیران می توانند فروش را به صورت روزانه ردیابی کنند و به آن ها این امکان را می دهد که با افزایش بهره وری کارمندان یا کاهش هزینه یک کالا، بلافاصله به اعداد کمتر از حد انتظار واکنش نشان دهند.

مدیریت ارتباط با مشتری

شرکت ها از فناوری اطلاعات برای بهبود شیوه طراحی و مدیریت روابط با مشتری استفاده می کنند. سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) هر تعاملی را که یک شرکت با مشتری دارد، ثبت می کند، به طوری که یک تجربه غنی تر ممکن می شود.
اگر مشتری با یک مشکل با مرکز تماس تماس بگیرد، نماینده پشتیبانی فنی شبکه و سرور برای مشتری می‌تواند آنچه را که مشتری خریداری کرده است ببیند، اطلاعات حمل و نقل را مشاهده کند، کتابچه راهنمای آموزشی آن مورد را فراخوانی کند و به طور موثر به مشکل پاسخ دهد.

کل تعامل در سیستم CRM ذخیره می شود و در صورت تماس مجدد مشتری آماده فراخوانی است. مشتری تجربه بهتر و متمرکزتری دارد و شرکت از بهره وری بهبود یافته سود می برد.

پشتیبانی آنلاین شبکه

در خصوص پشتیبانی آنلاین شبکه می توان گفت با در نظر گرفتن سیاست شرکت برای استفاده از ایمیل به جای ارتباطات کاغذی یا فکس، شرکت های موفق استفاده از کاغذ چاپگر را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند. برای تشویق این عمل، این کارفرمایان ممکن است اضافه کردن یک یادآوری پیامک را در پایین همه پیام‌های ایمیلی که چاپ نامه را ممانعت می‌کند، مگر در موارد ضروری الزامی کنند.

کسب و کارها همچنین می توانند چاپگرها را برای چاپ در هر دو طرف کاغذ تنظیم کنند که به چاپ دورو معروف است. سلام، خبرنامه و درخواست را می توان به جای استفاده از جایگزین های کاغذی سنتی، از طریق ایمیل ارسال کرد.
شرکت‌های نوآور به جای استفاده از اسناد کاغذی برای برقراری ارتباط با کارمندان، فروشندگان و مشتریان، از وب‌سایت شرکت، اینترانت و فناوری رسانه‌های اجتماعی خود مانند ویکی‌ها، وبلاگ‌ها و انجمن‌ها برای توزیع اسناد، بودجه، فرم‌ها و خط‌مشی‌ها یا رویه‌ها استفاده می‌کنند.

چرا فناوری اطلاعات برای مشاغل مهم است ؟

به بیان ساده، عملکرد یک سازمان بدون مشارکت بخش فناوری اطلاعات به سرعت کاهش می یابد.فن‌آوری اطلاعات (IT) به دنیای تجارت سود می‌رساند و به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا کارآمدتر کار کنند و بهره‌وری را به حداکثر برسانند و مواردی از این دست، راه‌هایی که فناوری اطلاعات به کمک آن‌ها در کسب‌وکار کمک می‌کند، به شرح زیر است.

1. فناوری اطلاعات توسعه یافته بهره وری را افزایش می دهد

در تجارت، افراد به دنبال انجام وظایف بیشتر در مدت زمان کوتاه‌تری هستند و این تنها در صورتی محقق می‌شود که کسب‌وکار دارای فناوری اطلاعات به خوبی توسعه‌یافته باشد.

  • ارتباطات سریع تر، ذخیره سازی الکترونیکی و حفاظت از سوابق ارزشمند، مزایایی است که فناوری اطلاعات به یک سازمان می دهد.
  • تحولات در فناوری اطلاعات ناشی از تقاضاهای جدید در محیط رقابتی تجاری از یک سو و تغییرات عمیق در ماهیت رایانه ها از سوی دیگر است.
  • چارچوب‌های فناوری اطلاعات مانند ابزارهای پیشرفته مکانیکی متعددی هستند که به انتقال داده‌های مهم به مدیران کمک می‌کنند و از این رو آنها از این داده‌ها برای تصمیم‌گیری در انتخاب حیاتی با توجه به وظایف سازمان خود استفاده می‌کنند.
  • فناوری اطلاعات مربوط به برنامه های رایانه شخصی است، که عملاً هر محل کاری نیازمند آن است.

2. فناوری اطلاعات سیستم های ذخیره سازی الکترونیکی را ارائه می دهد

فناوری اطلاعات سیستم‌های ذخیره‌سازی الکترونیکی را تسهیل می‌کند که توسط شرکت‌ها برای محافظت از سوابق ارزشمندشان استفاده می‌شود. نگهداری ایمن از پرونده های مشتری و بیمار برای یکپارچگی کسب و کار حیاتی است.

  • فناوری اطلاعات شامل مجموعه ای از ابزارها، فرآیندها و روش ها مانند کدگذاری/برنامه نویسی، ارتباطات داده ها، تبدیل داده ها، ذخیره سازی و بازیابی، تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها و کنترل سیستم ها می باشد.
  • اینها با تجهیزاتی استفاده می شوند که اطلاعات را جمع آوری، پردازش و ارائه می کنند.
  • از زمانی که کامپیوترها معرفی شدند، جنبه های کسب و کار را تغییر داده است. آن‌ها از رایانه و نرم‌افزار استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که کسب‌وکارشان روان است.

3. سیستم های مهندسی امنیت فناوری اطلاعات

سیستم‌های ذخیره‌سازی، به‌عنوان مثال، صندوق‌های مجازی، از داده‌ها محافظت می‌کنند که فقط به مشتریان خاصی در داخل یک سازمان اجازه می‌دهند به سوابق دسترسی پیدا کنند، بیرون بکشند، اضافه کنند یا تغییر دهند.

  • سیستم‌های مهندسی امنیت فناوری اطلاعات از داده‌های الکترونیکی ما در برابر هک شدن یا پاک‌سازی در طول یک فاجعه فناوری محافظت می‌کنند.
  • مهندسی امنیت الکترونیک به این معنی است که سوابق قابل توجه ما غیرقابل دسترس خواهد ماند.
  • نوآوری داده با ایجاد چرخه های کامپیوتری برای رفع مشکل از کارکنان، بهره وری سازمان ما را بهبود می بخشد.

بنابراین، نمایندگان ما مجازند در حالی که رایانه شخصی گزارش های آنها را اجرا می کند، سؤال می کند، وظایف را ردیابی می کند و امور مالی را بررسی می کند، از چیزهای مختلف عکس بگیرند.

اهمیت پشتیبانی شبکه

به طور خلاصه، فناوری اطلاعات طیف گسترده ای از خدمات و صنایع را پوشش می دهد. بدون آن، پیشرفت، گسترش شبکه و دستیابی به موفقیت برای مشاغل و جامعه غیرممکن خواهد بود.
از فرآیندهای ساده مانند ورودی داده ها و نگهداری سوابق، تا اجرای عملیات پیچیده و راضی نگه داشتن مشتریان و محافظت از آنها، سیستم های پیشرفته شامل کارهایی است که به طور سنتی تنظیم شده است.

اگر زمانی پیدا کردید که کسب‌وکارتان نیاز به ارتقای سیستم IT فوری دارد، همیشه می‌توانید از کمک‌های تخصصی و تخصصی فناوری اطلاعات ارائه شده توسط شرکت عصر ارتباطات استفاده کنید.
پشتیبانی بیست و چهار ساعته متخصصین شرکت عصر ارتباطات آماده خدمت رسانی و مشاوره در امر فناوری اطلاعات سازمندهی شده در سازمان به شما هستند.

شما می توانید برای سازماندهی اطلاعات و ایجاد پشتیبانی فناوری اطلاعات به صورت موثر در سازمان خود با متخصصین ما در ارتباط باشید. ساختار سازمانی فناوری اطلاعات و نوع پشتیبانی فناوری اطلاعات که برای سازمان در نظر گرفته می شود با توجه به نوع سازمان و میزان امنیت سایبری که سازمان از آن بهره می برد متفاوت است

لذا باید در این زمینه ی از متخصصین خبره مشورت بگیرید. ما در مرکز عصر ارتباطات با هدف اعتلای سازمان ها در امر دیجیتالی شدن و همسو شدن با سازمان های بین المللی مجموعه ای از ماهر ترین و متخصصین ترین افراد در حوزه های مختلف مشاوره، پشتیبانی فناوری اطلاعات و ایجاد سیستم دیجیتالی در سازمان را برای خدمت به شما گرد هم آورده ایم.

1 دیدگاه

  • آواتار واحد توسعه بازار فناوری اطلاعات

    واحد توسعه بازار فناوری اطلاعات

    آوریل 28, 2022 - 9:55 ق.ظ

    بسیار عالی و مفید

پیام بگذارید