مرکز پشتیبانی انفورماتیکمرکز پشتیبانی انفورماتیکمرکز پشتیبانی انفورماتیک

دانلود پروسس میکر + بررسی ساختار کلی و امکانات

دانلود نرم افزار پروسس میکر

نرم افزار مدیریت فرایند پروسس میکر ProcessMaker چیست؟

سیستم مدیریت فرایند پروسس میکر (ProcessMaker) نرم افزار کاربردی برای سازمانهائی است که دنبال اتوماسیون فرآیندهای خود در کسب و کارشان هستند. اگر برای آموزش پروسس میکر و یا نصب نرم افزار پروسس میکر نیاز به دانلود پروسس میکر دارید میتوانید از لینک زیر اقدام به دانلود نرم افزار پروسس میکر نمائید.

 

ساختار کلی نرم افزار پروسس میکر 

نرم افزار پروسس میکر ،  یک نرم افزارمبتنی بر  BPMN است که به عنوان سیستم مدیریت فرایند کسب و کار یا BPMS  مورد استفاده قرار می‌گیرد وبا اتوماسیون فرایند کسب و کار  و نحوه گردش کار سازمان را  بهبود می بخشد. سیستم اتوماسیون کسب و کار پروسس میکر حدود 80 % نیاز به برنامه نویسی نداشته و اصطلاحاً Code Less می باشد اما برای استفاده از تمامی امکانات آن لازم است مقداری برنامه نویسی php و یا کدهای جاوا اسکریپت را بلد باشید.

پیشنهاد میکنیم مطلب رفع مشکل User’s account has expired در پروسس میکر را هم مطالعه کنید. 

 

دانلود پروسس میکر و نصب این نرم افزار

نرم افزار پروسس میکر یکی  نرم افزارهای مقرون بصرفه با  کاربرد آسان و منبع بازاست  که در بازار سیستمهای مدیریت فرایند جزء نرم افزارهای محبوب می باشد .
بیشتر سیستمهای BPMS موجود در ایران نیز از هسته پروسس میکر استفاده میکنند و به گونه ای بومی شده اند . ما در مرکز پشتیبانی انفورماتیک نیز در صورت نیاز سازمانها فرایندهای سازمان را بر اساس همین سیستم اتوماسیون میکنیم . برای دانلود پروسس میکر روی لینک زیر کلیک کنید.

دریافت مشاوره فنی IT 

دانلود پروسس میکر از سایت اصلی
دانلود پروسس میکر

پیام بگذارید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است