مرکز پشتیبانی انفورماتیک - پشتیبانی شبکه NETWORK SUPPORTمرکز پشتیبانی انفورماتیک - پشتیبانی شبکه NETWORK SUPPORTمرکز پشتیبانی انفورماتیک - پشتیبانی شبکه NETWORK SUPPORT

درباره مرکز پشتیبانی انفورماتیک

درباره ما

درباره مرکز پشتیبانی انفورماتیک

 شرکت عصر ارتباط در سال 1386 با همکاری تعدادی از همکاران فعال در رشته های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات راه اندازی گردید. هدف اولیه این شرکت ارائه خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه به بخش انفورماتیک شرکتها و سازمانها بود و بر همین اساس نام تجاری ” مرکز پشتیبانی انفورماتیک ”  را انتخاب نمود. همزمان با گسترش دایره خدمات در حوضه های مختلف خدمات زیر ساخت شبکه با توجه به نیاز این شرکت به تجهیزات تخصصی شبکه، بخش فروش تجهیزات شبکه و تامین قطعات فناوری اطلاعات نیز در شرکت ایجاد گردید.

رشد این شرکت در سالهای گذشته با استفاده از توان کارشناسان انفورماتیک داخلی و استفاده از تکنولوژی های نوین جهانی باعث شد مشتریان همواره به خدمات و تجهیزات ارائه شده اطمینان کامل داشته باشند و  خود را جزء ذینفعان این سازمان محسوب نمایند. هدف همکاران ما در مرکز پشتیبانی انفورماتیک نیز ارائه با کیفیت ترین خدمات فناوری اطلاعات و تجهیزات IT مرتبط می باشد و در این راه همواره رضایت مشتری اولین ارزش کسب و کار ما بوده است.

درباره مرکز پشتیبانی انفورماتیک
80%

رضایت نیروی انسانی

90%

میزان رضایت مشتریان

50%

رشد و سرمایه گذاری

آیا به دانستن بیشتر در مورد مرکز پشتیبانی انفورماتیک مایل هستید؟

ماموریت مرکز پشتیبانی انفورماتیک

ماموریت “مرکز پشتیبانی انفورماتیک” را میتوان در دو حوضه اصلی تعریف نمود. ماموریت اول کمک به صنایع و کسب و کارهای کشور در بخش انفورماتیک و شناسائی نیازهای اکوسیستم کسب و کار ایران و رفع آن نیازها با هدف پیشرفت و توسعه کشور می باشد. 

این امر با همکاری گروهی از فارغ التحصیلان رشته های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباط مستمر با مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی کشور و انجام امور تحقیقی و پژوهشی در آخرین تکنولوژی های موجود جهانی انجام میگردد. که خروجی این موضوع ارائه خدمات مشاوره فناوری اطلاعات در بخشهای مختلف it جهت “خرید نرم افزارهای سازمانی”، “خرید تجهیزات فناوری اطلاعات”، “انجام پروژه های فناوری اطلاعات” ، می باشد. ما بر آنیم تا در کنار صنایع کشور بتوانیم در راه “تحول دیجیتال” و اتصال به زنجیره ارزشی صنعت جهانی کمک کنیم.

درباره مرکز پشتیبانی انفورماتیک
درباره مرکز پشتیبانی انفورماتیک

ماموریت دوم مجموعه مرکز پشتیبانی انفورماتیک توانمند سازی نیروی انسانی فعال در بخشهای مختلف فناوری اطلاعات با استفاده از برگزاری دوره های آموزشی و کارگاههای آموزشی برای کارشناسان و تکنسین های IT می باشد. همچنی در این بخش لزوم توانمند سازی مدیران کسب و کارها و تصمیم گیران سازمانی نیز امری بسیار مهم بوده که در این حوضه نیز همکاران ما در مجموعه مرکز پشتیبانی انفورماتیک همواره کارگاه های آموزش IT جهت مدیران برگزار میکنند

 که هدف آن آشنا کردن مدیران سازمانها و شرکتها با مباحث جدید فناوری اطلاعات، هوشمند سازی کسب و کار، سیستمهای مدیریت فرایند کسب و کار، مدیریت فناوری اطلاعات، می باشد تا بتوانند در راه تحول دیجیتال کسب و کار خود تصمیم های بهتری بگیرند. چرا که سیل خروشان Digitalization در همه جای دنیا براه افتاده و مقابله با آن امری غیر ممکن است لذا جهت بقای در بازار تغییر در معماری سازمانی کسب و کارها امری لازم و بدیهی می باشد.

اتوماسیون کسب و کار

اتوماسیون کسب و کار ، مدلسازی فرایندها BPMN2، مهندسی مجدد فرایندها، ایجاد ارتباط یکپارچه سازی نرم افزارهای سازمانی موجود، طراحی و مدلسازی اتوماسیون سازمانی

مشاوره تحلیل کسب و کار

قرارداد مشاوره تحلیل کسب و کار، Business Analytics، تحلیل کسب و کار و هوش تجاری، ابزارهای تحلیل کسب و کار، مدیریت تحلیل کسب و کار، تحلیل کسب و کار برای BI

طراحی و مدلسازی فرایند ها

مدلسازی فرایندها ، شناسائی فرایندها ، فرایند کاوی، مدلسازی فرایند کسب و کار، ابزارهای مدلسازی فرایند، قرارداد طراحی و مدلسازی فرایندها، مشاوره طراحی و مدلسازی فرایندها

پشتیبانی و نگهداری سرور

پشتیبانی و نگهداری سرور ، تعمیر تخصصی سرور، پشتیبانی راه دور سرور، قرارداد پشتیبانی سرور، مدیریت عملکرد سرور، طراحی اتاق سرور، مدیریت امنیت سرور، بکاپ سرور

خدمات فناوری اطلاعات

مدیریت فناوری اطلاعات، قرارداد خدمات IT، زیر ساخت فناوری اطلاعات، مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات، تامین تجهیزات فناوری اطلاعات، اجرای زیر ساخت شبکه، پشتیبانی و نگهداری شبکه، مشاوره خرید تجهیزات آی تی 

سیستم مدیریت فرایند BPMS

سیستم مدیریت فرایندهای کاری ، مشاوره انتخاب نرم افزار BPMS، پیاده سازی سیستم BPMS، مدلسازی فرایندها در نرم افزار BPMS ،Business Process Management، خودکار سازی فرایند ها، لایسنس نرم افزار BPMS

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره فناوری اطلاعات، قرارداد مشاوره فناوری اطلاعات، بررسی و تحلیل بخش IT، مشاوره خرید سیستمهای سازمانی، مشاوره انتخاب پیمانکار IT، مشاوره اجرای پروژه های فناوری اطلاعات، مشاوره تامین نیروی انسانی

مشاوره تحول دیجیتال

خدمات تحول دیجیتال، مشاوره تحول دیجیتال، قرارداد خدمات تحول دیجیتال، مدیریت پروژه تحول دیجیتال، فرایند دیجیتال سازی سازمان، تحلیل سازمان جهت دیجیتال سازی، مشاوره کسب و کار دیجیتال

آینده

چشم انداز مرکز پشتیبانی انفورماتیک

چشم انداز  “مرکز پشتیبانی انفورماتیک”  راه اندازی یک اکوسیستم دیجیتال در ایران  Digital Ecosystem in Iran  می باشد که در بستر این اکوسیستم همه فعالین بخش فناوری اطلاعات و سایر بخش های صنعت که تامین کننده زنجیزه ارزش این اکوسیستم می باشند  بتوانند با همدیگر تشریک مساعی داشته و سود ببرند.

1 +
اعضای تیم
1 +
پروژه های انجام شده
1 +
اعضای تیم
1 +
پروژه های انجام شده
1 +
مشتریان وفادار
 ارزشها در  مرکز پشتیبانی انفورماتیک

اعتماد

ما همه رویدادها را  به دید مثبت نگاه می کنیم. این دید در روابط بین همکاران و مشتریانمان نمود پیدا می کند. نتیجه این اعتماد، آرامش در کار است که این آرامش را به مشتریان خود هم منتقل می کنیم.

احترام

به احترام متقابل بین خود و مشتری از صمیم قلب اعتقاد داریم و به آن پایندیم و ارزش های مشتری و کسب و کارش برای ما محترم است. از طریق این احترام مشتری را به خود وفادار می کنیم.

صداقت

صداقت در کار نیز مانند اعتماد در وحله اول آرامش را به همراه دارد و آرامش حاصل باعث می شود نتیجه کار برای ما و مشتری رضایت بخش تر باشد.

دوستی

ما به ارائه خدمات استثنایی و شخصی به مشتریان خود افتخار می کنیم. ما به دنبال ایجاد روابط کاری دوستانه و طولانی مدت با مشتریان خود هستیم.

مجوزها و عضویت ها

مشتریان ما

در طی سالهای فعالیت مرکز پشتیبانی انفورماتیک افتخار همکاری با سازمانهای کوچک و بزرگ زیادی را داشته است و توانسته ایم همواره رضایت آنها را با کیفیت خدمات فناوری اطلاعات تضمین کنیم

انجام پروژه های زیر ساخت شبکه، تامین و فروش تجهیزات شبکه، قرارداد مشاوره فناوری اطلاعات، خدمات پشتیبانی و مدیریت شبکه، از جمله فعالیت هایی است که در سازمانهای مختلف انجام شده است. کیفیت خدمات IT و گارانتی تجهیزات ارائه شده باعث گردیده هر روزه بر تعداد مشتریان وفادار شرکت افزوده شود. ما همواره قدردان مشتریان عزیز خواهیم بود.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است