مرکز پشتیبانی انفورماتیکمرکز پشتیبانی انفورماتیکمرکز پشتیبانی انفورماتیک

ابزارهای برتر BI در سال 2022 کدامند؟

Zoho Analytics

ابزارهای برتر BI در سال 2022 کدامند؟

در این مطلب قصد داریم ابزارهای برتر BI را به طور کامل به شما معرفی کنیم. در ادامه توضیحات و مشخصات کلی برترین ابزارهای BL را مورد بررسی قرار میدهیم.

با مرکز پشتیبانی انفورماتیک ایران هلپ دسک همراه باشید.

 

SAP Business Objects

اولین ابزار از لیست برترین ابزارهای BI، این مورد است. SAP Business Objects یک نرم افزار هوش تجاری است که گزارش جامع، تجزیه و تحلیل و تجسم داده‌های تعاملی را ارائه می‌دهد. این پلتفرم تمرکز زیادی بر روی مواردی مانند تجربه مشتری (CX) و CRM، زنجیره تامین دیجیتال، ERP و موارد دیگر دارد. چیزی که در مورد این پلتفرم بسیار جذاب است داشبوردهای سلف سرویس و مبتنی بر نقش است که به کاربران امکان می‌دهد داشبوردها و برنامه‌های خود را بسازند.

SAP یک نرم افزار قوی است که برای همه نقش‌ها (فناوری اطلاعات، استفاده نهایی و مدیریت) در نظر گرفته شده است و عملکردهای زیادی را در یک پلتفرم ارائه می‌دهد. با این حال، پیچیدگی محصول قیمت را بالا می‌برد، بنابراین برای آن آماده باشید. ابزارهای هوش تجاری متنوع است بنابراین نگران نباشید در ادامه لیست ما را همراهی کنید تا ابزاری متناسب با بودجه خود بیابید.

SAP Business Objects ابزارهای برتر BI
SAP Business Objects ابزارهای برتر BI

Datapine

دومین ابزار که در لیست بلند بالای ابزارهای BI قرار دارد؛ Datapine است. Datapine یک پلتفرم هوش تجاری همه جانبه است که فرایند پیچیده تجزیه و تحلیل داده‌ها را حتی برای کاربران غیر فنی تسهیل می‌کند.

در اصل ما کمال قدردانی را از یک رویکرد تجزیه و تحلیل خودکار جامع داریم. در اصل راه حل datapine به تحلیل گران داده و کاربران تجاری امکان می‌دهد منابع داده‌های مختلف را به راحتی ادغام کرده، تجزیه و تحلیل داده‌های پیشرفته را انجام دهند، داشبوردهای تجاری تعاملی بسازند و بینش های تجاری کاربردی ایجاد کنند. بنابراین این پلتفرم نیز می‌تواند بسیار به شما کمک کند و شاید قیمت مناسب‌تری نسبت به ابزار قبلی داشته باشد. این مورد از ابزار هوش تجاری را به خاطر بسپارید.

ابزارهای برتر BI

 

در صورت تمایل میتوانید از خدمات مشاوره فناوری اطلاعات مجموعه ایران هلپ دسک بهره مند شوید. 

 

MicroStrategy از ابزارهای BI

MicroStrategy یک ابزار هوش تجاری سازمانی است که داشبورد قدرتمند (و با سرعت بالا) و تجزیه و تحلیل داده‌ها، راه حل‌های ابری و ابر هوشمند را ارائه می‌دهد. با استفاده از این راه حل، کاربران می‌توانند روندها را شناسایی کنند، فرصت‌های جدید را تشخیص دهند، بهره وری را بهبود بخشند و موارد دیگر که شامل آن می‌شود. کاربران همچنین می‌توانند به یک یا منابع مختلف متصل شوند، خواه داده‌های ورودی از صفحه گسترده، نرم افزار داده‌های مبتنی بر ابر یا سازمانی باشد.

می توان از طریق دسکتاپ یا از طریق تلفن همراه به آن دسترسی داشت. با این حال، راه اندازی می‌تواند شامل چندین طرف و دانش نسبتاً گسترده‌ای از برنامه برای شروع باشد. به هر حال این مورد هم تو لیست برترین ابزارهای BI نقش پررنگی دارد.

MicroStrategy یکی دیگر از ابزارهای BI

SAS Business Intelligence

یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در لیست برترین ابزارهای BI این مورد است. محبوب‌ترین پیشنهاد SAS، تجزیه و تحلیل پیش بینی پیشرفته آن است ، اما یک پلتفرم هوش تجاری عالی نیز ارائه می‌دهد. این ابزار سلف سرویس که در دهه 1970 تاسیس شده است، به کاربران امکان می‌دهد از داده‌ها و معیارها برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد تجارت خود استفاده کنند.

با استفاده از مجموعه API های خود، گزینه‌‌های سفارشی سازی زیادی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و SAS یکپارچگی داده‌های سطح بالا و تجزیه و تحلیل و گزارش پیشرفته را تضمین می‌کند. آن‌ها همچنین دارای ویژگی تجزیه و تحلیل متن عالی هستند تا بینش متنی بیشتری در مورد داده‌های خود به شما ارائه دهند. ابزارهای BI متنوع هستند اما این مورد شاید از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد.

SAS Business Intelligence جزو ابزارهای BI

مطلب پیشنهادی: معرفی انواع سیستم‌ های اطلاعاتی 

 

Yellowfin BI جزو ابزارهای برتر BI

Yellowfin BI یک ابزار هوش تجاری و یک پلتفرم تجزیه و تحلیل “سر به سر” است که تجسم، یادگیری ماشین و همکاری را ترکیب می‌کند. همچنین می‌توانید به راحتی حجم زیادی از داده‌ها را با فیلتر بصری (به عنوان مثال کادرهای انتخاب و دکمه‌های رادیویی) فیلتر کنید و داشبوردها را تقریباً در هر مکانی باز کنید (به لطف انعطاف پذیری این ابزار در دسترسی (تلفن همراه، صفحه وب و غیره) نکته خوب در مورد این ابزار هوش تجاری این است که شما به راحتی می‌توانید داشبوردها و تجسم‌ها را با استفاده از یک محیط توسعه بدون کد/کم کد به سطح بعدی برسانید.

Yellowfin BI دیگر ابزار BI

QlikSense

مورد ششم از لیست 10 موردی برترین ابزارهای BI این ابزار مهیج است. QlikSense محصول Qlik است. یک پلتفرم تجزیه و تحلیل داده‌های کامل و ابزار هوش تجاری است. در هر زمان می‌توانید از QlikSense از هر دستگاهی استفاده کنید. رابط کاربری QlikSense برای صفحه لمسی بهینه شده است، که آن را به یک ابزار BI بسیار محبوب تبدیل می‌کند.

این موتور یک نوع تجزیه و تحلیل تجربی، هوش مصنوعی پیچیده و پلتفرم ابری با عملکرد بالا را ارائه می‌دهد و جذابیت آن را بیشتر می‌کند. یکی از ویژگی‌های جالب این پلتفرم، Search & Conversational Analytics است که راهی سریع‌تر و آسان‌تر را برای پرسیدن سوالات و کشف بینش‌های جدید از طریق زبان طبیعی امکان پذیر می‌کند.

QlikSense از برترین ابزارهای BI

 

دریافت خدمات فناوری اطلاعات IT 

 

Zoho Analytics دیگر ابزار برتر BI

Zoho Analytics یک ابزار BI عالی برای گزارش عمیق و تجزیه و تحلیل داده‌ها است. این ابزار هوش تجاری دارای همگام سازی خودکار داده‌ها است و می‌تواند به صورت دوره‌ای برنامه ریزی شود. با استفاده از API های یکپارچه سازی می‌توانید به راحتی کانکتور بسازید.

داده‌ها را از منابع مختلف ترکیب کرده و ادغام کرده و گزارش‌های معنی داری ایجاد کنید. با یک ویرایشگر آسان، گزارش‌ها و داشبوردهای شخصی ایجاد می‌کنید که به شما امکان می‌دهد جزئیات مهم را بزرگنمایی کنید. همچنین در بخش اشتراک گذاری یک بخش کامنت گذاری منحصر به فرد ارائه می‌دهد که برای اهداف همکاری عالی است.

Zoho Analytics جزو ابزارهای BI

Sisense

Sisense یک ابزار برای تجزیه و تحلیل داده‌ها و هوش تجاری کاربرپسند است که به هر کسی در سازمان شما اجازه می‌دهد مجموعه داده‌های بزرگ و پیچیده را مدیریت کرده و همچنین این داده‌ها را تجزیه و تحلیل و تجسم کند بدون این که بخش فناوری اطلاعات شما درگیر شود. این ابزار هوش تجاری به شما امکان می‌دهد داده‌ها را از منابع مختلف و از جمله Adwords ،Google Analytics و Salesforce گردآوری کنید.

ناگفته نماند که این ابزار از فناوری درون تراشه استفاده می‌کند، داده‌ها در مقایسه با سایر ابزارها بسیار سریع پردازش می‌شوند. Thi splatform حتی توسط متخصصان مختلف صنعت مانند Gartner ،G2 و Dresner به عنوان یک پلتفرم تجزیه و تحلیل ابر پیشرو شناخته شده است.

Sisense از بهترین ابزارهای BI

خرید تجهیزات IT + مشاوره تخصصی 

Microsoft Power BI یکی دیگر از ابزارهای برتر BI

مورد بعدی که در لیست برترین ابزارهای BI وجود دارد را شاید بهتر از گزینه‌های دیگر بشناسید. Microsoft Power BI یک مجموعه ابزار تجزیه و تحلیل تجاری مبتنی بر وب است که در تجسم داده برتری دارد. این ابزار BI به کاربران امکان می‌دهد روندها را در زمان واقعی تشخیص دهند و دارای اتصالات کاملاً جدیدی است که به شما امکان می‌دهد بازی خود را در کمپین‌ها ارتقا دهید.

از آنجا که مبتنی بر وب است، Microsoft Power BI تقریباً از هر کجا قابل دسترسی است. این نرم افزار همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا برنامه‌های خود را یکپارچه کرده و گزارش‌ها و داشبوردهای زمان واقعی را ارائه دهند.

Microsoft Power BI به عنوان دیگر ابزارهای BI
Microsoft Power BI

Looker

برنامه کشف داده‌ها، Looker یکی دیگر از ابزارهای هوش تجاری است که باید به دنبال آن باشید! این پلتفرم منحصر به فرد که اکنون بخشی از Google Cloud است، با هر پایگاه داده SQL یا انبار ادغام می‌شود و برای استارتاپ‌ها، مشاغل متوسط یا مشاغل درجه یک عالی است. برخی از مزایای این ابزار خاص عبارتند از سهولت استفاده، تجسم مفید، ویژگی‌های همکاری قوی (داده‌ها و گزارش‌ها را می‌توان از طریق ایمیل یا USL به اشتراک گذاشت و همچنین با برنامه‌های دیگر ادغام شد) و پشتیبانی قابل اعتماد (تیم فنی) نیز دارد.

معرفی بهترین ابزارهای BI
Looker

پیام بگذارید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است