مرکز پشتیبانی انفورماتیکمرکز پشتیبانی انفورماتیکمرکز پشتیبانی انفورماتیک

مستندات و راهنماهای فنی

خدمات مرکز پشتیبانی انفورماتیک

بررسی و مقایسه انواع سیستم‌ های اطلاعاتی

در سازمان‌ها انواع مختلفی از سیستمهای اطلاعاتی و ارتباطی وجود دارد که هر کدام از انواع سیستم های اطلاعاتی برای مسائل پیش آمده  و امور مربوط به سازمان ایجاد شده است. در نتیجه شیوه تقسیم‌بندی فعالیتها و مسئولیت‌ها در سازمان باعث بوجود آمدن دسته‌بندی انواع سیستم‌ های اطلاعاتی می شود. در بیشتر سازمان‌های سنتی که […]
ادامه مطلب
مدل مرجع APQC

مدل مرجع APQC چیست و چه کاربردی دارد؟

انتشار نسخه 7.3.0 مدل فرآیندی موسسه APQC  انجام و در دسترس عموم قرار گرفته است . مدل مرجع APQC یکی از مدلهای بسیار کاربردی در معماری فرآیندی سازمانها می باشد که در همه صنایع قابلیت استفاده در مدلسازی فرایندها را دارد . برای پیاده سازی فرایندها در سیستم مدیریت فرایند کسب و کار BPMS نیاز به […]
ادامه مطلب
قرار داد پشتیبانی شبکه

بررسی کامل قرارداد پشتیبانی شبکه | شرایط و مسئولیت ها

قرارداد پشتیبانی شبکه ، یکی از نیازهای هر سازمانی برای پشتیبانی و نگهداری شبکه و سرور می باشد . اصولا در همه شرکتها و سازمانها سیستمهای کامپیوتر ، سرور ، شبکه ، اینترنت ، نرم افزارهای سازمانی ، ماشینهای اداری و بسیاری تجهیزات شبکه ای دیگر وجود دارد . آن چیزی که مهم است این […]
ادامه مطلب
تعمیر سخت افزار سرور

دلایل اهمیت سرویس دوره ای سرور + نکات مهم

دستگاهها و تجهیزات مورد استفاده در شبکه های کامپیوتری به مرور زمان بر اثر استفاده زیاد و آلودگی های محیطی مانند گرد و خاک ، کثیف شده و در صورتی که بصورت دوره ای سرویس سخت افزاری نشوند دچار خرابی خواهند شد. یکی از برنامه های کاری بخش پشتیبانی کامپیوتر و پشتیبانی شبکه در سازمان […]
ادامه مطلب
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است